با حضور معاون امور دهیاری های سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور؛

نصیبی از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۷۹۱ پروژه روستایی در گلستان با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان خبر داد.

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۷۹۱ پروژه روستایی در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «علی نصیبی» صبح امروز (چهارشنبه 29 اردیبهشت) در مراسم متمرکز افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 791 پروژه عمرانی خدماتی و دهیاری های استان گلستان که با حضور معاون امور دهیاری های سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور برگزار شد،  اظهار کرد: این پروژه ها با اعتبار 504 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای گلستان ادامه داد: از اوایل بهمن ماه طرح هر روستا یک پروژه را آغاز کردیم و 730 پروژه با اعتبار بالغ بر 37 میلیارد تومان به بهره برداری و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

نصیبی بیان کرد: با استفاده از تجربیات این طرح و از آنجایی که 60 درصد از اعتبارات دهیاری باید در حوزه عمرانی صرف شود و در ماه های پایانی دولت از برخی هزینه های غیراولویت دار و غیر ضروری دهیاری ها جلوگیری کنیم و با هماهنگی فرمانداران و بخشداران این طرح را بار دیگر کلیک زدیم و این بار پروژه های احصاء شده که در بخشداری ها در نظر گرفته شده بود به بهره برداری رسید.

وی افزود: براین اساس این 791 پروژه انتخاب شد که عمده آن پروژه هایی هستند که امروز افتتاح می شود و بخشی از آن نیز عملیات اجرایی آن آغاز می شود و باید تلاش کنیم که بتوانیم در سه ماه آینده پروژه هایی که امروز در نظر گرفتیم به بهره برداری برسانیم.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای گلستان با بیان اینکه در توزیع اعتبارات استان ۷۰ درصد اعتبار در شهرها و ۳۰ درصد در روستاها صرف می شود، بیان کرد: گلستان یک استان کشاورزی است و لذا از مالیات بر ارزش افزوده به دلیل آنکه از صنعت قوی برخوردار نیست آنگونه که باید بهره مند نیست و درخواست ما این است که این عوارض به صورت ملی در بین استان ها توزیع شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار