فرماندار مراوه‌تپه واقع در شرقی‌ترین قسمت استان گلستان گفت که ۱۳۳ میلیارد ریال اعتبار از منابع بنیاد علوی و اداره‌کل راهداری گلستان برای آسفالت جاده روستایی "بسطام دره" و جاده "چنارلی - قرناوه" به گلیداغ در این شهرستان مرزی اختصاص یافت.

۱۳۳ میلیارد ریال برای آسفالت ۲ جاده روستایی مراوه‌تپه تخصیص یافت

به گزارش گلستان ۲۴؛ امانگلدی ضمیر روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم اکنون عملیات آسفالت جاده روستای مرزی بسطام دره به طول هفت کیلومتر و با اعتبار ۵۱ میلیارد ریال آغاز شده و تا ۲ هفته آینده به پایان می‌رسد.

وی افزود: برای آسفالت جاده روستای چنارلی به قرناوه و گلیداغ به‌طول هشت کیلومتر نیز مبلغ ۸۲ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته که عملیات بیس ریزی و آسفالت این مسیر نیز ظرف سه ماه توسط پیمانکار انجام خواهد شد.

ضمیر اضافه کرد: با بهره‌برداری از آسفالت مسیر چنارلی به قرناوه و گلیدغ، مسیر شهر گلیداغ - مراوه تپه ۲۴ کیلومتر کوتاهتر خواهد شد.

فرماندار مراوه‌تپه، دسترسی آسان به روستاهای مرزی، بهبود عبور و مرور به‌ویژه در فصل زمستان و کاهش حوادث رانندگی را از مهمترین مزایای به‌سازی و آسفالت ۲ جاده روستایی این شهرستان برشمرد و از تلاش‌ نهاد پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی و اداره کل راهداری گلستان برای بهسازی و آسفالت این ۲ جاده قدردانی کرد.

وی افزود: دیروز علی خانقایی مدیرکل دفتر ساخت و توسعه راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به همراه مدیرکل راهداری گلستان و دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی در مراوه‌تپه از پروژه آغاز عملیات آسفالت جاده مرزی بسطام دره و نیز جاده چنارلی - قرناوه و گلیداغ  دیدن کردند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار