مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: استان گلستان برای امام حسین (ع) و انقلاب و در دفاع از ولایت کم نگذاشته و چهار هزار شهید تقدیم کرده است.

گلستان برای انقلاب کم نگذاشته است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گلستان24،  حجت الاسلام نورالله ولی نژاد شامگاه یکشنبه در جلسه شورای عالی ستایشگری استان اظهارکرد: اهل بیت پیامبر (ص) و خاندان امام حسین (ع)، خاندان بسیار ارزشمند و مقدس هستند و حفظ آبروی این خاندان بر عهده جامعه ستایشگران است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به اینکه هزار و ۶۰۰ هیئت مذهبی در استان داریم، تاکید کرد: با کمک هیئات و مداحان بسیاری از خرافات و پیرایه ها حذف و یا کاهش یافت و میزان شعرخوانی افزایش پیدا کرد و حذف خرافات چشمگیر بود.

وی ادامه داد: هیئتی ها، مداحان و بسیجی ها وقتی دیدند به پرچم و خیمه امام حسین (ع) در تهران حمله شد، با گوش فرا دادن به فرمایشات رهبر معظم انقلاب به میدان آمدند و راهپیمایی باشکوه ۹ دی سال ۸۸ را شکل دادند که این نشانه هوشیاری و درک درست از زمان و انقلاب اسلامی بود.

ولی نژاد گفت: از ظرفیت مداحان پیشکسوت در شورای عالی ستایشگری به عنوان یک ثروت، پشتوانه فکری و مشاور در سیاست های کلان و تصمیم گیری استفاده می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان بیان کرد: شورای ستایشگری به عنوان اتاق اندیشه ورز در کنار کانون مداحان به حذف خرافه و پیرایه ها و برجسته کردن مناسبت های مذهبی و انقلابی خواهند پرداخت.

وی با بیان این مطلب که حفظ آبرو و عزت مردم، یک تکلیف شرعی است، افزود: مردم با ساخت فاطمیه، حسینیه و مسجد به عزاداری پرداختند و اطعام دادند و برای انقلاب و نظام تلاش کردند.

ولی نژاد با اشاره به اینکه گلستان در کاروان های پیاده روی مشهد، کربلا و قم خوشنام بوده و خوش درخشیده است، یادآور شد: از پایگاه فرهنگی و مذهبی، خیمه و گردهمایی مسئولان هیئات مذهبی این استان در مشهد به نیکی یاد می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: استان گلستان برای امام حسین (ع) و انقلاب و در دفاع از ولایت کم نگذاشت و دارای چهار هزار شهید است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار