عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به اهمیت انتخابات ۲۸ خرداد گفت: مردم دیگر از شعار دادن مسئولان خسته‌ شده‌اند و الان دیگر زمان عمل کردن است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس: مردم از "‌وعده‌های توخالی‌" خسته شده‌اند نه ردصلاحیت کاندیداها/ ایران به رئیس‌جمهوری دلسوز نیاز دارد

به گزارش گلستان ۲۴؛ رمضانعلی سنگدوینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  گرگان  با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: دیگر زمان شعار دادن نیست چون مردم از اینکه مسئولان مدام شعار بدهند، خسته شده‌اند. این مردم 42 سال پای نظام و انقلاب اسلامی ایستادند و الان زمان عمل کردن است.

وی با بیان اینکه دولت و مسئولان باید در مسیر مردم حرکت کنند، گفت: دولتمردان باید خود را نوکر مردم بدانند و هر اقدامی که بتواند بار مشکلات مردم را کم کند باید انجام دهند.

عضو مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی درباره اینکه عده‌ای رد صلاحیت‌ برخی افراد از سوی شورای نگهبان را مانع مشارکت مردم می‌دانند، بیان داشت: شورای نگهبان طبق وظیفه قانونی خود عمل کرده است. اگر می‌خواهیم مردم مشارکت بیشتری در انتخابات داشته باشند به این بر می‌گردد که تاکنون چقدر از وعده‌هایی که مسئولان و دولتمردان به مردم دادند، عملیاتی شده است.

وی ادامه داد: در همین استان گلستان حدود 95 هزار نفر سهام دار پتروشیمی هستند که در 15 سال اخیر به آنان ظلم شده و کاری انجام نشده است. حالا که دستگاه قضایی ورود کرده و کسی که به مردم ظلم کرده دستگیر شده است و مردم خوشحال شده‌اند، مسئولان دیگر و کسی که به عنوان رئیس جمهور انتخاب می‌شود باید اولویت خود را رفع چنین مشکلاتی در استان‌های مختلف قرار دهد.

سنگدوینی نگاه به توانمندی‌های داخلی را یکی از ویژگی‌های رئیس جمهور برشمرد و گفت: باید از ظرفیت‌هایی که هر منطقه وجود دارد برای بهبود وضعیت اقتصادی و معیشت مردم بهره گرفت.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی که امروز گریبانگیر مردم به ویژه اقشار ضعیف و متوسط جامعه شده است، افزود: مردم امروز به جایی رسیده‌اند که می‌گویند آن 45 هزار و 500 تومان را نمی‌خواهیم، نان خالی می‌خوریم اما فرزندان ما را که بیکار هستند، سرکار ببرید.

وی تصریح کرد: مشکل و مطالبه مردم معیشت و بهبود وضعیت اقتصادی و همچنین اشتغال است. جوانی که سرکار نرود، ازدواج نمی‌کند و هزار مشکل دیگر پشت سر آن برای خانواده‌ها و کشور درست می‌شود.

نمایند مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هرکسی که قرار است رئیس جمهور شود باید با توجه به استعداد و ظرفیت‌های هر منطقه و استان، اولا مشکلات را احصا، توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها را شناسایی کند و برای بهبود وضعیت، برنامه داشته باشد.

وی گفت: دولت به تنهایی نمی‌تواند مشکلات را برطرف کند و اشتغال و تولید را رونق بدهد برای همین باید از سرمایه گذاران دعوت کند و سنگ‌های جلوی پای آنان را بگیرد.

سنگدوینی تأکید کرد: دوران شعار دادن‌ها به سرآمده و رئیس جمهور باید فردی عملیاتی باشد و چکمه بپوشد و وارد میدان شود. وزیران، معاونان آنان، استانداران و همه مسئولان باید روحیه جهادی داشته باشند و رفع مشکلات مردم را در دستور کار قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: در کنار همه ویژگی‌ها و شاخص‌هایی که یک فرد باید برای ریاست جمهوری داشته باشد از ولایی و انقلابی بودن تا متعهد و متخصص بودن، رئیس جمهور باید فردی عملیاتی و دلسوز مردم باشد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور باید فردی باشد که اگر دید کارخانه‌ای تعطیل شده یا اشتغالی از بین رفته، وارد میدان شود و مشکلات آن را برطرف کند.

وی افزود: متاسفانه بخشی از مردم به علت عملکرد دولتمردان ناامید شدند و دولت جدید باید امید را به جامعه بازگرداند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار