از برگزاری نشست خبری رئیس ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی تا کاهش بیماران بدحال کرونایی از جمله اخبار مهم دوشنبه دهم خرداد ماه در گلستان بود.

از برگزاری نشست خبری رئیس ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی تا کاهش بیماران بدحال کرونایی

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، نشست خبری حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری، رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان گلستان و رئیس ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در این استان، در دفتر خبرگزاری تسنیم برگزار شد.

مدیرکل هواشناسی گلستان از افزایش دما در استان خبرداد و گفت: روز پنجشنبه، سامانه ناپایدار وارد گلستان می شود.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات گلستان با اشاره به تحویل تعرفه‌ها و دستگاه‌های احراز هویت از اجرای رزمایش سراسری در روز سه‌شنبه در استان خبر داد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان با اشاره به خسارت خشکسالی به کشاورزی گفت: تاکنون ۲۶۰ هزار تن گندم از ۱۴۵ هزار هکتار از اراضی گلستان برداشت که ۱۳۱ هزار تن آن تحویل غله شده است.

با وجود اینکه بیش از ۱۵ روز از زمان آغاز تحویل کلزا کشاورزان گلستانی به مراکز خرید تضمینی این محصول می‌گذرد اما هنوز وجهی به حساب آنها واریز نشده است.

رئیس اداره صنعت، معدن وتجارت شهرستان گالیکش گفت: ۲۰ دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز (ماینر) توسط بازرسان اداره صمت گالیکش و دریافت گزارشات مردمی، کشف و ضبط شد.

نماینده گلستان در شورای خلیفه‌گری شمال کشور با تاکید بر مشارکت حداکثری ارامنه گلستان در انتخابات ۲۸ خرداد گفت که به امید ساختن روزهای بهتر برای ایران در این رویداد سیاسی شرکت می‌کنیم.

مسوول آموزش هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در گلستان گفت که سه هزار و ۹۰۰ ناظر و سرناظر بر فرایند برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد امسال و ثبت تخلفات و انحرافات احتمالی این روخداد سیاسی در مناطق شهری و روستایی استان نظارت می‌کنند.

هلاکو گفت: پیش بینی می شود در سال جاری بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان زکات در استان گلستان جمع آوری شود.

با تداوم روند کاهش شیوع کرونا در استان گلستان تعداد بیماران بستری در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها نیز کمتر شده است.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: با نامزدهای انتخاباتی و طرفدارانشان که برای کسب رای، وحدت استان را خدشه‌دار کنند، برخورد می‌کنیم.

تیموری از جمع آوری یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان زکات از ابتدای سال جاری تاکنون در شهرستان آزادشهر خبر داد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار