رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان برنامه های بزرگداشت سالروز رحلت امام و قیام ۱۵ خرداد در گلستان را تشریح کرد.

برنامه های بزرگداشت سالروز رحلت امام(ره) و قیام ۱۵ خرداد اعلام شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گلستان24،  حجت الاسلام احمدرضا احمدی اظهارکرد: با توجه به فرارسیدن ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه و مناسبات این روز، برنامه‌هایی با رعایت پروتکل های بهداشتی در سراسر استان و در تمامی شهرها و بخش ها برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان افزود: مراسم بزرگداشت رحلت امام (ره) روز پنجشنبه بعد از نماز مغرب و عشا، در امامزاده عبدالله (ع) گرگان همراه با دعای کمیل برگزار شده و سخنران این مراسم حجت الاسلام تقوی نماینده مردم تهران در مجلس و نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی خواهد بود.

وی بیان کرد: آیین شب شعر در تجلیل مقام حضرت امام(ره) هم توسط حوزه هنری و ارشاد اسلامی گلستان برگزار می شود.

احمدی اضافه کرد: تفسیر وصیت نامه الهی- سیاسی امام برای خانواده شهدا و بخشی از کارکنان دولت از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در این روز است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم آیین پرده خوانی شخصیت امام (ره) را برای آشنایی کودکان و نوجوانان با شخصیت امام در سطح گرگان اجرا می کند.

وی اعلام کرد: از دیگر برنامه ها، تبلیغ و ترویج معارف امام پیرامون انتخابات پیش رو با تاکید بر حضور حداکثری پای صندوق های رای است که توسط دستگاه‌های اجرایی و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی انجام می شود.

احمدی بیان کرد: حضور کارشناسان و نشست های گفتمانی و مجالس، توسط بسیج و سپاه و امور مساجد از دیگر برنامه ها است که به موضوعات ۱۴ و ۱۵ خرداد می پردازند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار