امام جمعه آق قلا:

امام جمعه آق قلا گفت: داوطلبان انتخابات از بیان وعده‌های غیرواقعی پرهیز کنند زیرا فقط زمینه نارضایتی مردم را فراهم می کند.

داوطلبان انتخابات از بیان وعده‌های غیرواقعی پرهیز کنند

به گزارش گلستان ۲۴؛ عبدالرزاق آخوند رهبر در گفنگو با خبرنگارمهر در مورد شاخص های فرد اصلح اظهار کرد: اولین شاخصه فرد اصلح این است که باید نظام را قبول داشته باشد و معتقد به ولایت فقیه باشد.

رهبرافزود: در احادیث معتبر شیعه و سنی سفارش شده است که باید از خدا و رسول و اولی الامر مسلمین اطاعت کنیم و اولی الامر زمان ما مقام معظم رهبری است، بنابراین اطاعت از ایشان برای همه واجب است و رییس جمهور آینده کشور هم باید این امر مهم را رعایت کند.

امام جمعه آق قلا آگاه بودن به امور اقتصادی، سیاست و روابط بین الملل را از دیگر شاخصه های فرد اصلح برشمرد و افزود: رییس جمهور باید به رشد اقتصادی کشور توجه ویژه ای داشته باشد و رضایت و رفاه مردم را تامین کند.

شرکت در انتخابات واجب شرعی است

مدیر مرکز علوم دینی عرفانی آق قلا با بیان این مطلب که شرکت در انتخابات واجب شرعی است افزود: حضور در انتخابات باعث خوشحالی کشورهای دوست و برادر و به همان نسبت باعث خشم و ناامیدی دشمنان نظام است زیرا نشان دهنده اتحاد و همبستگی مردم ما است.

امام جمعه آق قلا تاکید کرد: دشمنان کشور ما خصوصاً آمریکا و صهیونیست از حضور حداکثری مردم در انتخابات وحشت دارند زیرا نشان دهنده استحکام جمهوری اسلامی ایران است و من مطمئن هستم به برکت این اتحاد، انقلاب اسلامی ما تا ظهور امام زمان دوام خواهد داشت.

وی با اشاره به وعده های انتخاباتی کاندیداها گفت: اگر وعده های کاندیداها درست و حقیقی باشد امر ثوابی است ولی اگر وعده کاندیداها غیرواقعی و دروغی بوده و منطبق با امکانات و آرمان‌های کشور نباشد وعده ها محقق نمی شود و فقط زمینه نارضایتی مردم را فراهم می کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار