مدیر ستاد اقامه نماز استان با حضرت آیت الله نورمفیدی نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان گرگان دیدار و گفتگو کرد.

دیدار مدیر ستاد اقامه نماز استان گلستان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان گرگان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان گلستان، قاسم محمدی مدیر ستاد اقامه نماز استان با حضرت آیت الله نورمفیدی نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان گرگان دیدار و گفتگو کرد.

قاسم محمدی در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های ستاد اقامه نماز استان در سال ۹۹ و فعالیت های پیش رو در سال ۱۴۰۰ عنوان کرد: بحمدالله با همکاری و مشارکت دستگاه‌های اجرایی استان فعالیت های فرهنگی و آموزشی خوبی در سطح استان برگزار کردیم.

وی با اشاره به ارزیابی عملکرد دستگاه اجرایی استان گفت: امسال با همراهی هیئت داوری استان ۸۸ دستگاه اجرایی که مستندات خود را در سامانه سجاده ثبت نموده بودند ارزیابی شدند.

‌محمدی افزود: فعالیت های مربوط به ترویج و توسعه فرهنگ نماز دستگاههای اجرایی نشان از حرکت یکپارچه به سمت رسیدن به اهداف تعیین شده دارد.

قاسم محمدی در ادامه با اشاره به ضرورت انجام فعالیتهای فرهنگی برای اقشار مختلف جامعه گفت: در نظر است با همکاری حوزه های علمیه طرح تولید محتوای نمازی در فضای مجازی با ساخت کلیپ های سخنرانی ۴ دقیقه ای با موضوعات تعیین شده و کلیپ های ۲ دقیقه ای بصورت پاسخ به سوالات مبتلابه نمازی دانش آموزان با عنوان “راه روشن” انجام پذیرد.

محمدی افزود: در این راستا طبق مکاتبات انجام شده با مدیران حوزه های علمیه خواهران و برادران لیست اسامی مبلغین استان دریافت شده است که به انضمام ائمه جماعت مدارس و دانشگاه ها و ادارات این طرح را انجام خواهیم داد.

مدیر ستاد اقامه نماز در پایان ضمن تقدیر و تشکر از نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان گرگان به پاس حمایت های معنوی و فکری در راستای توسعه فرهنگ نورانی نماز عنوان کرد: با تلاش و پشتکار و همراهی و مشارکت مسئولین استانی امیدواریم شاهد تحقق فرهنگ اقامه نماز در بین آحاد مختلف جامعه باشیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار