ولایت فقیه سکاندار انقلاب است و عدم تبعیت و معرفت نسبت به این جایگاه خطیر، ضررهای جبران‌ناپذیری به جمهوری اسلامی وارد می‌کند.

 پایبندی به اصول نظام اسلامی از شاخصه‌های مهم اصلح است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از حوزه از گرگان، نشست پژوهشی "پیشرفت‌ها و ضعف‌های ۴۲ سال حکومت اسلامی" از سوی مدرسه علمیه کوثر علی‌آبادکتول در سامانه سیما برگزار شد.

در این نشست، علی گل، یکی از ضعف‌های کشور را مهاجرت جوانان جهت تحصیل به کشورهای خارجی دانست و بیان کرد: با مهاجرت به کشورهای خارجی جهت تحصیل در رشته‌های مختلف مثل اقتصاد، حقوق و ... مسائل کشور حل نمی‌شود.

وی یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری(مدظله العالی) را کم‌شدن سرانه مطالعه در کشور دانست و مطالعه تاریخ  حکومت‌ها را بر جوانان برای آگاهی باز دستاوردهای حکومت اسلامی و رشد بیشتر آن ضروری خواند.

کارشناس فرهنگی با تاکید بر اطاعت از ولایت فقیه، گفت: ولایت فقیه سکاندار انقلاب است و عدم تبعیت و معرفت نسبت به این جایگاه خطیر، ضررهای جبران‌ناپذیری به جمهوری اسلامی وارد می‌کند.

علی گل، در خصوص انتخابات گفت: بصیرت، دشمن‌شناسی و تبری از تفکر و سبک زندگی غربی، عدم اشرافی‌گری، آگاهی به مسائل و مشکلات فعلی کشور، مدیریت و شجاعت، پایبندی به اصول نظام اسلامی و ... از شاخصه‌های مهم اصلح است.

فعال فرهنگی علی‌آبادکتول با توجه به بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و تاکید بر روشنگری طلاب در سطح جامعه، تاکید کرد: در طول تاریخ اسلام، عدم بصیرت و قدرت تحلیل‌ سیاسی از مهمترین ضعف‌های مردم به شمار می‌رفته است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار