مدیرکل بنیاد مسکن گلستان خبر داد

حسینی گفت: در بیش از ۶۰ روستای استان گلستان با اقداماتی که انجام شده مهاجرت معکوس داشته است.

مهاجرت معکوس در بیش از ۶۰ روستای گلستان/ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن گلستان معرفی شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، سیدمحمد حسینی صبح امروز (سه شنبه 18 خرداد) در آیین معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن استان گلستان با اشاره به حمایت های استانداری گلستان در راستای توسعه روستایی و محرومیت زدایی اظهار کرد: در محرومیت زدایی و بازسازی روستایی ها استانداری گلستان در سنوات اخیر پرتلاش بود.

مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان ادامه داد: سال 98 سیل مهیبی به وقوع پیوست و گلستان جزو سه استانی بود که در کشور بیشترین خسارت را داشت و جزو استان های موفقی بودیم که توانستیم نسبت به بازسازی واحدهای مسکونی اقدام کنیم.

حسینی بیان کرد: بالغ بر 22 هزار واحد مسکونی در سیل خسارت دید که بیش از هشت هزار واحد آن نیاز به بازسازی داشت و توانستیم با تلاش های همکاران نسبت به بازسازی این واحدهای مسکونی اقدام کنیم.

وی به ساخت سه هزار واحد مسکونی محرومان در گلستان اشاره کرد و افزود: در سال 99 بیش از هفت حادثه سیل، رانش، زلزله و طوفان رقم خورد که براثر آن یک هزار واحد مسکونی  نیاز به بازسازی داشت و توانستیم با کمک همکاران ما نسبت به بازسازی این واحدهای مسکونی اقدام کنیم.

مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان افزود: 933 روستا و 228 هزار واحد مسکونی روستایی در استان داریم و دومین استان کشور با بیشترین جمعیت روستایی به شمار می رود و به این دلیل توسعه به روستا و توجه به روستائیان جزو اولویت بنیاد مسکن در استان به شمار می رود.

حسینی خاطرنشان کرد: در بیش از 60 روستای استان گلستان با اقداماتی که انجام شده مهاجرت معکوس رقم خورده و در تلاش هستیم که تعداد روستاهایی که مهاجرت معکوس داشتند را در سالجاری سه رقمی کنیم.

گفتنی است، در این مراسم حجت الاسلام «نورالله ولی نژاد» به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان معرفی شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار