در این بسته خبری آخرین اخبار از انتخابات شورای شهر و روستای استان گلستان را مشاهده می‌کنید.


از برگزاری الکترونیکی انتخابات شورای اسلامی شهر در گرگان تا توزیع غذای نذری با طعم تبلیغات

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،   در بسته امروز، سه شنبه ۱۸ خرداد خبر‌های انتخاباتی شورای شهر و روستای استان گلستان را می‌خوانید.

افزایش ۱۰درصدی شعب اخذ رای در گلستان

احسان مکتبی رئیس ستاد انتخابات گلستان گفت: برای انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر در استان، یکهزار و ۷۸۴صندوق رای تدارک دیده شده است.

برگزاری الکترونیکی انتخابات شورای اسلامی شهر در گرگان

رئیس ستاد انتخابات گلستان از برگزاری الکترونیکی انتخابات شورای اسلامی شهر در گرگان خبر داد.

مکتبی گفت: البته این به معنای عدم حضور رای دهندگان در شعب و پای صندوق رای نیست بلکه فرآیند آن نیز حضوری است و فقط بجای اسامی نامزد‌های مورد نظر، کد مربوط به آن‌ها ثبت می‌شود.

پرونده تخلف انتخاباتی تاکنون در گلستان تشکیل نشده است

رئیس کل دادگستری گلستان گفت:ستاد‌های پیشگیری و رسیدگی به تخلفات احتمالی انتخاباتی در همه شهرستان‌های استان تشکیل شده و تاکنون پرونده تخلف انتخاباتی تشکیل نشده است.

هاشمیان افزود: ستاد‌های پیشگیری و رسیدگی به تخلفات احتمالی انتخاباتی در همه شهرستان‌های استان تشکیل شده و تبلیغات ریاست جمهوری و شورا‌های شهر و روستا را رصد می‌کنند و تاکنون پرونده تخلف انتخاباتی تشکیل نشده که نشان از قانونمداری مردم و مسئولین است.

شنیده‌های انتخاباتی شورا‌های شهر و روستا در گلستان

تعدادی از نامزد‌های انتخابات شورای شهر و روستا‌های گلستان اقدام به توزیع غذای نذری در بین نیازمندان و محلات کم برخوردار کرده اند و اسامی خود را روی غذا‌های نذری نوشته و به نوعی با این کار تبلیغات کرده اند.

تایید ۹۲درصد از داوطلبان انتخابات شورا‌های شهر در گلستان

شادمهر سخنگوی هیئت عالی نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی در استان گلستان گفت: صلاحیت ۹۲درصد از داوطلبان نامزدی در انتخابات شورا‌های شهر و بیش از ۹۶درصد داوطلبان شورا‌های روستا در استان تایید شد.

او افزود: مجموع داوطلبان عضویت در شورا‌های اسلامی شهر در استان گلستان، هزار و ۴۳۹ نفر بود که از این میان یک هزار و ۲۱۴ نفر صلاحیتشان مورد تایید هیئت‌های اجرایی و نظارت قرار گرفت، ۱۲۷داوطلب مورد تایید قرار نگرفتند و ۹۸نفر هم انصراف دادند.

شادمهر گفت: داوطلبان تایید صلاحیت شده، طبق قانون می‌توانند از ساعت ۸صبح روز پنجشنبه ۲۰خرداد فعالیت‌های تبلیغاتی خود را با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی آغاز کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار