مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گففت: مشکلات جامعه فقط با حضور مسئولانه مردم در صحنه حل شدنی است.

مشکلات جامعه با حضور مسئولانه مردم در صحنه حل شدنی است

به گزارش پایگاه خبری گلستان24، حجت الاسلام عباسعلی گرزین شامگاه چهارشنبه در نشست هم اندیشی با مسئولان هیئات مذهبی و مداحان گرگان با محوریت حضور حداکثری بانوان اظهارکرد: بانوان، رهبران فکری جامعه و نهضت انقلاب اسلامی هستند و درایت و هوشیاری آنها است که زمینه ساز نهضت انقلاب اسلامی شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: رهبران این نهضت با روحیه انقلابی و جهادی با تاسی از فرامین انقلاب اسلامی همراه با معرفت، شعور، محبت و تلاش وصف ناپذیری توانسته اند تحول آفرینی کرده به طوری که امروز حل بسیاری از مشکلات به دست بانوان جامعه انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: نوکری و خادمی اهل بیت و ذکر توسل به آنها جامعه را عزتمند می کند و می تواند زمینه ساز رفع بسیاری از مشکلات جامعه باشد.

گرزین گفت: جامعه مداحان و تشکل های دینی باید متناسب با نیاز زمان و جبهه‌بندی‌ها گفتمان‌سازی کند و در قالب دعا و توسل جریان ساز فکری باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با تکیه بر جمله «ما می توانیم» تاکید کرد: مردم ایران با توانایی، امکانات، تاریخ، فرهنگ، تفکر، شرافت، نخبگی و اندیشه مستقل، نشان دادند که می توانند سرآمد دنیا شوند و این را در طول پیروزی انقلاب اسلامی و در جنگ، در بحران ها، در صنعت، در فناوری هسته ای، در سلول های بنیادی، در نانو فناوری و علوم هوا فضا تجربه کرده ایم.

وی بیان کرد: این فرهنگ دینی و اسلامی است که موجب بقا و تداوم حیات و تامین دنیا و اقتصاد صحیح ما خواهد شد و بدانیم که جامعه ای که تهی از فرهنگ دینی است جامعه ضعیف و فقیر خواهد بود.

گرزین روشنگری در انتخابات را همان «شناسایی دو گفتمان ما می توانیم و ما نمی توانیم و آثار این دو جریان در سرنوشت کشور بر اساس تجربه ۴۲ سال اخیر» عنوان کرد و افزود: برای گسترش روزافزون افکار عمومی باید روشنگری کرد و امروز این رسالت به دوش بانوان مداح و هیئات مذهبی است.

وی با اشاره به اینکه دولت منتخب آینده به تنهایی نمی تواند حلال مشکلات جامعه باشد، افزود: بانوان به عنوان رهبران نهضت تحول اجتماعی بدانند که مشکلات جامعه ما فقط با حضور مسئولانه مردم در صحنه حل خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار