مراسم تجلیل از دانش آموزان برتر در فراخوان بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز در شهرستان گالیکش برگزار شد.

از برگزیدگان فراخوان دانش آموزی و عمومی بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز تجلیل شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان گلستان، مراسم تجلیل از دانش آموزان برتر در فراخوان بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز در شهرستان گالیکش برگزار شد.

قاسم محمدی مدیر ستاد اقامه نماز در این جلسه که با حضور فرماندار، امام جمعه و مسئولین شهرستان گالیکش برگزار شد، ضمن ارائه نکاتی پیرامون اهمیت و جایگاه نماز در بین نوجوانان و جوانان گفت: فعالیتهای فرهنگی و آموزشی را باید به نحوی برنامه ریزی کرد که برای دانش آموزان و نوجوانان علاقه و ارتباط با نماز و واجبات دینی برقرار کند.

محمدی در ادامه افزود: خدای متعال را شاکریم که در بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز، نقش دانش آموزان گلستانی در کسب امتیاز در فراخوان اجلاس دیده شده است.

وی با اشاره به راهکارهای جذب دانش آموزان به نماز گفت: دانش آموزان در محیط خانه و مدرسه، اولیا و معلمان خود را به عنوان الگو نظاره می کنند، لذا باید به نحوی رفتار شود که تاثیرگذاری مثبت در بین آنها ایجاد شود.

در پایان این مراسم ضمن تجلیل از دانش آموزان برتر در فراخوان دانش آموزی بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز، مدیر ستاد اقامه نماز با اهدای لوح تقدیر جناب آقای دکتر زرهانی قائم مقام محترم ستاد اقامه نماز کشور و هدایای نقدی از سرکار خانم سمیه بذرافشان جهت کسب رتبه در قسمت ایده و تجربه فراخوان اجلاس سراسری و آقای علیرضا نوروزی در قسمت فیلم کوتاه و سرکار خانم مرضیه طیلانی در قسمت طرح های گرافیکی تجلیل بعمل آورد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار