از انجام دو سوم حفاری چاه اکتشاف نفت و گاز گمیشان تا نامه ۲۰۰ نفر از علمای اهل‌سنت به رهبر انقلاب از جمله اخبار مهم شنبه بیست و دوم خرداد ماه در گلستان بود.

از انجام دو سوم حفاری چاه اکتشاف نفت و گاز گمیشان تا نامه ۲۰۰ نفر از علمای اهل‌سنت به رهبر انقلاب

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، استاندار گلستان با اشاره به اکتشاف نفت و گاز در گمیشان، گفت: تاکنون بیش از دو سوم حفاری اولین چاه انجام شده است.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: می‌توان در کنار حفظ محیط زیست به مقوله اقتصاد جنگل که در دنیا جدی گرفته شده و در کشور و از جمله گلستان مغفول مانده، توجه کرد.

مدیرگروه پیشگیری از بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت گلستان گفت: ۱۴ هزار و ۲۰۴ نفر در گلستان نوبت دوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

حسینی گفت: آبگیری سد نرماب پس از انتخابات با هماهنگی ها با وزیر کشور در استان گلستان آغاز می شود.

فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت: امسال ۲۸۱ شعبه اخذ رای در شهرستان گنبدکاووس فعال می شود که از این تعداد ۲۵۱ شعبه ثابت و ۳۰ شعبه سیار خواهد بود.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: ۷۷ هزار نیروی جهادی تخصصی و بهداشتی در قالب بیش از ۱۴ هزار گروه جهادی در مقابله با کرونا پای کار بودند و سه هزار و ۴۰۰ گروه جهادی دیگر در زمینه ارائه خدمات مختلف کمک کردند.

حق شناس به اکتشافات نفت و گاز اشاره کرد و افزود: تاکنون بیش از دو سوم حفاری انجام شده و امیدواریم منشاء خیر آن به استان گلستان برسد.

هرمزی گفت: ۳۸ درصد مشترکان ۵۰ درصد آب شرب گلستان را مصرف می کنند .

کوهساری گفت: با توجه به خشکسالی اتفاق افتاده قیمت یک کیلو کاه بیش از گندم است و باید تدابیری مسئولان جهاد کشاورزی در این زمینه داشته باشند و به دغدغه دامداران بپردازند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار