در راستای بومی سازی برنامه های مصوب ابلاغی سال ۱۴۰۰،مدیر ستاد اقامه نماز با مدیرکل دیوان محاسبات دیدار کرد

مدیر ستاد اقامه نماز استان گلستان با مدیرکل دیوان محاسبات دیدار و گفتگو کرد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان گلستان، در راستای بومی سازی برنامه های مصوب ابلاغی سال ۱۴۰۰،مدیر ستاد اقامه نماز با مدیرکل دیوان محاسبات دیدار و گفتگو کرد.

در این جلسه مدیر ستاد اقامه نماز با اشاره به اهمیت بومی سازی برنامه ها گفت: بومی سازی برنامه ها ما را در انجام فعالیت های خلاقانه و ابتکاری در جهت رشد و شکوفایی فرهنگ نماز در سطح استان کمک خواهد کرد.

محمدی خاطر نشان کرد: هدف از اجرای بومی سازی بستر سازی جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری به سیزدهمین اجلاس سراسری نماز و بهره گیری از ظرفیت های حداکثری، منابع و امکانات موجود و تأمین نیاز مخاطبان دستگاه ها و سوق دادن دستگاههای اجرایی به فعالیت های ابتکاری و خلاقانه در حوزه نماز می باشد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: در سال جاری انشاالله با مشارکت همه دستگاههای اجرایی استان در بومی سازی برنامه ها گامی موثر در تدوین برنامه های اقامه نماز بر خواهیم برداشت.

 

ارسال نظر

  • ناشناس
    0

    سلام .شنیدم امسال 197000 معلم کم هست امورتربیتی رو هم که چند سالیه در مدارس تعطیل کردند بااین و ضعیت کمبود معلم این همه معلم حق التدریس هنوز در آموزش و پرورش مشغولند و یا سالیان قبل کار کردند تعیین وضعیت نمیشندچرا برای زحمات حق التدریسی ها و کسانیکه قبلا کلاسهای خالی و فضای تربیتی و پرورشی رو پر میکردن تا کمبودها به چشم نیان کاری نمیکنند چرا معلمین قرآنی دارالقرانهای آ . پ و حق التدریسی ها رو جذب نمیکنن که یک معادله برد برد هست هم این عزیزان به حقشان میرسن هم مشکل کمبود 197000 معلم در سال 1400 حل میشه .سوختن به تماشا نمیشود/آتش بگیر تا ببینی چه میکشم(بالای 10 سال در دارالقرانهای آ.پ زحمت کشیده ایم شما را بخدا ........حقمان ضایع نشه.تشکر/بنده خدا

آخرین اخبار