لیست این شورا در انتخابات شورای شهر گرگان خبرداد و گفت: هدف از تشکیل این ائتلاف، ایجاد انسجام بین نیروهای انقلابی و ورود افراد دارای پشتوانه تشکیلاتی از ناحیه نیروهای انقلابی به شورای شهر بوده است.


ارائه لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در گرگان

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت‌الاسلام سیدمحسن طاهری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: انتخاب اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در انتخابات شورای شهر گرگان بر اساس سه شاخصه تعهد، تخصص و پایگاه رأی انجام شد و کسانی که امتیاز بیشتری داشتند، وارد لیست شدند. بعد از مصاحبه، دریافت برنامه و تحقیقات میدانی از این افراد و طی دو مرحله ارزیابی، تعداد ۹ نفر انتخاب شدند.

وی بیان کرد: به آن دسته از افرادی که در مرحله اول امتیاز لازم را کسب نکردند، اجازه داده شد که مستقلاً در انتخابات شرکت کنند اما در مرحله دوم از افراد میثاق نامه گرفته شد تا اگر فرد امتیاز لازم را کسب نکرد، به نفع لیست نهایی ائتلاف انصراف دهد. تاکنون اکثر افراد به تعهد خود عمل کردند و متأسفانه یکی دو نفر به این میثاق عمل نکردند.

طاهری خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله اگر تعداد قابل‌توجهی از لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب وارد شورای شهر گرگان بشوند، این افراد باید تحت یک برنامه مشخص با هم همکاری کنند. نیاز است کارشناسانی در کنار این اعضا و یا شورای سیاست‌گذاری نیروهای انقلاب گرگان به‌عنوان پشتیبان قرار بگیرند تا به یک برنامه مشخص برسند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گرگان با اشاره به اینکه یکی از هدف تشکیل این ائتلاف، ایجاد انسجام بین نیروهای انقلابی بوده است، تصریح کرد: با تشکیل شورای ائتلاف به دنبال این بودیم که لیست‌ها یا افراد زیادی از سوی جریان انقلابی در گرگان کاندید نشوند و تا حد خوبی در این امر موفق بودیم. حتی برخی افراد که در لیست‌های اولیه حضور نداشتند نیز ابراز تمایل به همکاری با شورای ائتلاف را دارند.

وی ادامه داد: یکی دیگر از اهداف تشکیل این ائتلاف، ورود افراد با پشتوانه تشکیلاتی از ناحیه نیروهای انقلابی به شورای شهر است تا حلقه وصلی بین اعضای انقلابی شورای شهر و نیروهای انقلابی باشند.

طاهری در پایان گفت: مشارکت هر چه بیشتر مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، هم آبرویی برای نظام و شهر ما و هم پشتوانه‌ای برای کاندیدا است.

به گزارش ایسنا، محمدمهدی ایرجی، مهدی باقری، علی‌اکبر بصیرنیا، صفرعلی پایین محلی، مختار زرگرانی، محمدرضا عجم، حجت مقسم، سیدغلامرضا موسوی و عیسی مهری در لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در گرگان قرار گرفتند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار