معاون نظارت، بازرسی صنعت، معدن و تجارت گلستان از بروز تخلف ۶۵۰ میلیون تومانی در دو واحد کشتارگاه طیور در استان خبر داد و گفت: با این دو واحد متخلف در حوزه گرانفروشی برخورد شده است.


تخلف ۶۵۰ میلیون تومانی دو واحد کشتارگاه طیور در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، علی اصغر اصغری معاون نظارت، بازرسی صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت:  دو واحد کشتارگاه طیور در استان به دلیل گرانفروشی مرغ با تشکیل پرونده تخلف به تعزیرات حکومتی استان معرفی شده اند.

او ادامه داد: طی بازرسی کارشناسان نظارت و بازرسی ، که منجر به تشکیل پرونده تخلف گرانفروشی به ارزش ۶۵۰ میلیون تومانی شده بود برای رسیدگی موضوع به تعزیرات حکومتی استان ارجاع شد.

معاون نظارت، بازرسی صنعت، معدن و تجارت استان گلستان با بیان اینکه یکی از رسالت‌های مهم نظارت و بازرسی صمت، مقابله با گرانفروشی برای تنظیم بازار و جلوگیری از بروز شوک در آن است، بیان کرد: بازرسان نظارت صنعت، معدن وتجارت استان گلستان و اصناف به هیچ وجه در حوزه گرانفروشی با کسی مماشات نمی‌کنند.

تشکیل پرونده تخلف ۱۲۳ میلیارد ریالی برای یک واحد وارد کننده مواد اولیه خوراک دام

علی اصغر اصغری با اظهار اینکه با بررسی‌های به عمل آمده از یک واحد وارد کننده مواد اولیه خوراک دام و طیور تخلف اجرای تعهدات بانکی آن محرز و برای آن پرونده تخلف تشکیل شده است، افزود: ارزش ریالی پرونده متشکله  ۱۲۳ میلیارد ریال است.

او: این پرونده برای رسیدگی و صدور رای نهایی به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

اصغری با بیان اینکه نظارت جز با همراهی مردم کامل نمی‌شود، گفت: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی واحد‌های صنفی و عرضه کننده خدمات، مراتب را با شماره تلفن گویا ۱۲۴ سامانه ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گزارش کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار