مسوول ستادهای مردمی بانوان آیت ا..رئیسی:

مسوول شورای هماهنگی ستادهای مردمی بانوان آیت ا..رئیسی در گلستان با تاکید بر ضرورت حضور حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد گفت:رویکرد آقای رئیسی به بانوان الگوی سوم، زن نه شرقی، نه غربی است که می‌توان زن عفیف، محجبه و شریف و درعین حال در متن و مرکز باشد.

رویکرد آیت ا.. رئیسی به بانوان الگوی سوم، زن نه شرقی، نه غربی است

به گزارش گلستان 24، کلثوم غلامی اندراتی در گفتگو با ایرنا مطلب اظهار کرد: انتخاب دولت با کرامت و مردمی زمینه شکوفایی ظرفیت های بانوان در تمام عرصه ها را فراهم می کند.

وی تاکید کرد: استفاده از استعداد، خلاقیت، ابتکار و ظرفیت بانوان برای رسیدن به پیشرفت، اجرای عدالت، نقش آفرینی اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی در دولت آینده مورد توجه قرار گیرد.

غلامی گفت: حضور حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد با توجه به شرایط بین المللی و منطقه ای در سرنوشت آینده ایران بسیار مهم است.

غلامی به برنامه دولت رییسی برای حل مشکلات گلستان اشاره کرد و گفت: حل مشکل بیکاری جوانان، کشاورزی، دامپروری، اقتصادی، محیط زیستی، رفع رهاشدگی منابع طبیعی و حاشیه نشینی، توسعه بنادر و گردشگری استان از اولویت های اصلی است که دولت مردمی حل آنها را در اولویت و توجه خود قرار می دهد.

مسوول ستادهای مردمی بانوان آیت ا.. رئیسی در گلستان با اشاره به ضرورت نگاه فراقومیتی به مردم و نخبگان استان اظهار داشت: آقای رییسی از تمام ظرفیت های مردم سخت کوش گلستان و اقوام ساکن در آن از جمله ترکمن، سیستانی، بلوچ، مازندرانی، سمنانی و خراسانی در دولت مردمی فرای نگاه قومیتی استفاده خواهد کرد.

غلامی اظهار داشت: آقای رئیسی در حوزه بانوان اقدامات ارزشمندی از جمله اصلاح لایحه تامین امنیت زنان در مقابل خشونت،اشتغال ۹۰۰ بانوی قاضی در زمان ریاست قوه قضائیه،تصویب قانون برابری دیه زن و مرد در تصادفات غیر فوتی، گذراندن دوران محکومیت زنان در خارج از زندان با پابندالکترونیکی، تاسیس بنیاد کرامت برای خدمت رسانی به زنان سرپرست خانوار باردار کمتر برخوردار و اختصاص بزرگترین فضای سبز برای ورزش و تفریح بانوان در مشهد در زمان تولیت آستان قدس انجام داد.

وی با تاکید بر نگاه فرا جنسیتی دولت مردمی افزود: اجرای عدالت توزیعی برای گروه های آسیب پذیر و اجرای عدالت مشارکتی برای زنان پیشگام تحول، آسیب‌شناسی تجرد گرایی در بین دختران، اعطای تسهیلات حمایتی در حوزه فرزند آوری و

فراهم کردن زمینه شکوفایی زنان در جامعه از جمله برنامه های آقای رئیسی در دولت مردمی است.

وی اظهار داشت: رویکرد آقای رئیسی به بانوان الگوی سوم، زن نه شرقی، نه غربی است که می‌توان زن عفیف، محجبه و شریف و درعین حال در متن و مرکز باشد

غلامی بیان کرد: آقای رییسی شناخت دقیقی از مشکلات تمام اقشار جامعه دارد که بر اساس آن در رفع این مشکلات خواهد کوشید.

ارسال نظر

آخرین اخبار