سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: قهرمانی کار سختی است و نگه داشتن قهرمانی کاری سخت‌تر است، من در برهه‌ای سخت‌تر وارد مجموعه بسکتبال شهرداری گرگان شدم، با توجه به اینکه بخاطر تغییر و تحولات شکل گرفته این تیم بسیاری از بازیکنانش را از دست داده است.

 تداوم قهرمانی سخت‌تر از قهرمانی است/ جذب قطعی 2 بازیکن خارجی در گرگان

به گزارش گلستان ۲۴؛ مهران حاتمی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان درباره پیوستنش به تیم بسکتبال شهرداری گرگان اظهار کرد: خوشحالم که توانستم به جمع تیم بسکتبال شهرداری گرگان اضافه شوم و امیدوارم لیاقت این را داشته باشم که بتوانم درکنار بازیکنان و هواداران این تیم نتایج خوبی را کسب کنم.

وی اضافه کرد: ما با تعدادی از بازیکنان مذاکراتی را انجام دادیم و برای در نظر داشتن منافع باشگاه اجازه دهید من نام بازیکنان را اعلام نکنم و روابط عمومی باشگاه به صورت رسمی مطالب را منتشر و اعلام خواهد کرد.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: من نظراتم درباره جذب بازیکنان را به باشگاه اعلام کردم و مذاکرات برای جذب بازیکنان در پست‌های مختلف در حال انجام است.

حاتمی گفت: قهرمانی کار سختی است و نگه داشتن قهرمانی کاری سخت‌تر است، من در برهه‌ای سخت‌تر وارد مجموعه بسکتبال شهرداری گرگان شدم، با توجه به اینکه بخاطر تغییر و تحولات شکل گرفته این تیم بسیاری از بازیکنانش را از دست داده است.

وی اضافه کرد: تمام تلاشمان را خواهیم کرد که در این مسیر بسکتبال گرگان متضرر نشود و بتوانیم با جایگزین کردن نفرات، این قهرمانی ادامه داشته باشد.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان درباره جذب بازیکنان خارجی و ملی گفت: قطعا از بازیکنان بومی استفاده خواهیم کرد و بچه‌های گرگان باید حضور جدی در تیم شهرشان داشته باشند.

حاتمی گفت: تمام تیم‌های حاضر در لیگ اجازه جذب دو بازیکن خارجی را خواهند داشت و «پری پتی» بازیکن پرطرفدار این شهر است که حضورش قطعی شده و در تلاشیم یک بازیکن خارجی دیگر را نیز جذب کنیم.

وی درباره حفظ کادر فنی بومی سال گذشته بیان کرد: من فکر می‌کنم مربیان گرگانی استاد این کار هستند و ما در کنار این عزیزان هستیم و از ظرفیت آنها استفاده خواهیم کرد و اگر لازم شد یک نفر از خارج گرگان نیز جذب خواهیم کرد.

حاتمی در پایان خطاب به هواداران گفت: انتظار ما حمایت است و صبوری و حمایت چیزی است که باعث می‌شود بسکتبال شهرداری گرگان به آن لیاقت واقعی خودش برسد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار