مدیرکل صداوسیمای گلستان از پخش دو ویژه برنامه به نام‌های «اثر انگشت» و «همین امروز» ویژه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در روز ۲۸ خردادماه از صداوسیمای گلستان خبرداد.


ویژه‌برنامه‌های صداوسیمای گلستان در روز انتخابات

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایسنا، محمد منتظر حجت در جلسه شورای معاونین صداوسیمای مرکز گلستان، اظهار کرد: رسالت و هدف صداوسیما ایجاد شور و نشاط انتخاباتی و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی و بسترسازی و تلاش برای انتخاب اصلح است که تأثیر مستقیمی بر آینده کشور دارد. با تمام توان و امکانات در این روز حاضر هستیم تا بار دیگر حماسه مردم انقلابی را به گوش جهانیان برسانیم.

وی بیان کرد: در این روز بزرگ و سرنوشت‌ساز حوزه‌های سیما، صدا، خبر و مجازی پا به پای مردم همیشه در صحنه حاضر هستند و ویژه‌برنامه‌هایی را برای این حضور حداکثری تدارک دیده‌اند.

منتظر حجت افزود: در حوزه سیما، ویژه برنامه «اثر انگشت» از استودیوی آفاق سیمای گلستان از نخستین ساعات رأی‌گیری به‌صورت زنده و مستقیم از شبکه استانی پخش می‌شود. این ویژه برنامه در فضایی با حال و هوای انتخاباتی با دعوت از هنرمندان استان، کارشناسان حوزه و دانشگاه، گزارش از صندوق‌های اخذ رأی از سطح استان، ارتباط با شبکه‌های سراسری و ... در قاب سیمای گلستان به نمایش در می‌آید.

مدیرکل صداوسیمای گلستان تصریح کرد: همچنین با حضور اکیپ‌های سیار در مدرسه شیخ فضل‌الله نوری واقع در جاده ناهارخوران، مسجد امیرالمؤمنین (ع) واقع در خیابان شالی‌کوبی، مسجد جامع گرگان واقع در خیابان امام خمینی (ره)، مسجد قائمیه شهرستان گنبدکاووس، یک اکیپ سیار همراه با سلیتون در سطح استان و ارتباط مستقیم با ۲۶ خبرنگار مستقر در سطح استان، شور و حضور این روز سرنوشت‌ساز مردم نگارستان ایران به تصویر کشیده خواهد شد.

وی در ادامه بیان کرد: رادیو گلستان با ویژه برنامه «همین امروز» از ساعت ۶ صبح تا آخرین ساعات رأی‌گیری با هدف انعکاس شور و حضور مردم پای صندوق‌های رأی با بخش‌های متنوع از جمله مباحث کارشناسی، گزارش از سطح استان، ارتباط با شبکه‌های سراسری و استانی، پخش گزارش مردمی، آنونس، مینی فیچر و... روی آنتن می‌رود.

به گزارش ایسنا به نقل از صداوسیمای گلستان، منتظر حجت خاطرنشان کرد: رادیو ترکمنی برون‌مرزی با ویژه برنامه «حضور حِماسِه سی» به مدت ۷۲۰ دقیقه به‌صورت زنده با حضور کارشناسان مذهبی، گزارش‌های مردمی و... روی آنتن می‌رود.

 وی همچنین به ویژه‌برنامه‌های حوزه خبر نیز اشاره کرد و گفت: حوزه خبر این مرکز هم به‌منظور انعکاس این روز تاریخی و مهم، با اعزام ۵ گروه خبری به شعب اخذ آرای مردمی، استقرار ۳ گروه خبری در استانداری که به‌صورت زنده با مرکز در ارتباط هستند و ۱۷ خبرنگار آزاد در سطح استان، از ساعت ۶ صبح تا پایان زمان رأی‌گیری، به ارائه گزارش‌های مردمی، مصاحبه با مسئولان ارشد و متولیان برگزاری انتخابات و انعکاس لحظه‌به‌لحظه اخبار و اطلاعیه‌های انتخاباتی می‌پردازد.

مدیرکل صداوسیمای گلستان خاطرنشان کرد: حوزه فضای مجازی همراه با دیگر حوزه‌های مرکز نیز در خصوص این روز باشکوه به بارگذاری برنامه‌های مختلفی از جمله پخش کلیپ، نماهنگ، عکس نوشت، پوستر، برگزاری مسابقه و... از واحدهای صدا، سیما و خبر می‌پردازد و لحظه‌به‌لحظه حضور مردم همیشه در صحنه را در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی، انعکاس می‌دهد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار