نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت تغییر ساختار مدیریتی در کشور گفت: تغییر ساختار مدیریتی در سطح کشور زمینه تحول اقتصادی و اشتغالزایی را فراهم می‌کند.

 تغییر ساختار مدیریتی زمینه تحول اقتصادی و اشتغالزایی را فراهم می‌کند/ احیای پتروشیمی گلستان نیازمند مدیریت جهادی

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گرگان، رمضانعلی سنگدوینی صبح امروز در محل استقرار اصحاب رسانه در ستاد انتخابات استان گلستان اظهار کرد: هر رئیس‌جمهوری که با رای مردم انتخاب می‌شود لازم است تغییر ساختار مدیریتی در کشور را مدنظر داشته باشد مدیر باید در کنار مردم برای پیگیری مسائل حساسیت داشته باشد.

* در ساختار مدیریتی کشور باید افراد ولایی، انقلابی و جهادی قرار بگیرند/ حضور مردم از ساعات اولیه رای‌گیری باشکوه و تحسین‌برانگیز بوده است

وی با اشاره به اینکه منابع زیادی در کشور وجود دارد، تصریح کرد: در ساختار مدیریتی کشور باید افراد ولایی، انقلابی و جهادی قرار بگیرند تا در کوتاه‌ترین زمان شاهد تحول اقتصادی، معیشتی و اشتغالزایی در سطح کشور باشیم.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات گفت: مردم ایران در دنیا حقیقتا نظیر ندارند و سر بزنگاه‌های مختلف به درستی و شایستگی ایفای نقش کردند، مردم دارای مشکلات اقتصادی هستند و شرایط اقتصادی خوبی ندارند و به آنها سخت گذشته است اما گزارش‌های میدانی حاکی از شور و اشتیاق مردم در صف انتخابات است.

سنگدوینی؛ حضور مردم را از ساعات اولیه رای‌گیری باشکوه و تحسین‌برانگیز خواند و ابراز کرد: مردم استان گلستان با توجه به اینکه فصل کشاورزی است و مشغول فعالیت هستند اما حضور مشتاقانه آنها در صفوف انتخابات نشان داد که آنها انقلاب‌شان را دوست دارند.

وی با تاکید بر اینکه کشور ایران به معنای واقعی کلمه مبتنی بر مردم‌سالاری دینی است، گفت: ارکان نظام براساس انتخاب مردم روی کار می‌آیند، گفت: مردم به این نتیجه رسیدند که اگر در انتخابات حضور پیدا نکنند، مشکلات کشور قابل حل نیست و اقتدار جمهوری اسلامی صدمه می‌بیند.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مردم حضورشان تاثیرگذار است، افزود: مطمئنا اگر انتخابات پرشور باشد شرایط خوبی برای استمرار اقتدار نظام اسلامی رقم خواهد خورد، رصد انجام شده در دو هفته اخیر نشان می‌دهد که مردم در انتخابات مشارکت خوبی را رقم خواهند زد.

سنگدوینی ادامه داد: ایران اسلامی کشور مقتدری است، امنیت یکی از مؤلفه‌های جمهوری اسلامی که در ایران زبانزد است و ان‌شاءالله با حضور مردم این امنیت تثبیت می‌شود.

وی در خصوص مهمترین مطالبات نمایندگان مردم از رئیس‌جمهور آینده گفت: مجمع نمایندگان استان گلستان به واسطه اتفاق‌نظری که با هم دارند مسائل و مشکلات استان را پیگیری می‌کنند که می‌تواند کمک خوبی برای مردم استان به ویژه در گرگان و آق‌قلا باشد، مجمع به ‌صورت ملی و استانی فکر می‌کند.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به معضل بیکاری و دغدغه جوانان در این بخش افزود: یکی از دلایلی که در استان گلستان بیکاری زیاد است و یا شرایط کاری مردم خوب نیست این نتیجه را می‌رساند که ما سهم استان را از منابع ملی در طول چند سال نتوانستیم بگیریم.

* امسال بودجه استان گلستان در بخش عمرانی ۶۰ درصد افزایش پیدا کرده است/ مجمع نمایندگان استان به‌ دنبال تحقق حق مردم استان از منابع است

سنگدوینی با اشاره به اینکه امسال بودجه استان گلستان در بخش عمرانی ۶۰ درصد افزایش پیدا کرده است، ادامه داد: بودجه محرومیت‌زدایی به عدد ۵۰۰ میلیارد تومان رسیده است و بودجه آب شرب روستایی ۶۳۲ میلیارد تومان است، ۳۲ هزار میلیارد تومان هم در بحث کلان در زمینه اشتغال منابع گذاشته شده ‌است، مجمع نمایندگان استان به‌ دنبال تحقق حق مردم استان از منابع است.

وی توجه به اشتغال را از اولویت‌های جدی خواند و بیان کرد: یکی از مسائلی که باید در استان پیگیری شود موضوع گردشگری است، ظرفیت‌های گردشگری در استان بالقوه و بالفعل هستند، در مسیر ناهارخوران و «زیارت» ظرفیت‌های گردشگری زیاد است اما این سوال وجود دارد چه تعداد شغل ایجاد شده ‌است.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی در خصوص پتروشیمی استان گلستان گفت: این پروژه اگر به درستی دنبال شود قابل احیا خواهد بود یکسری قدم‌هایی در این زمینه شد اما نیاز به یک مدیر جهادی و انقلابی دارد .

سنگدوینی با اشاره به ضرورت تغییر ساختار مدیریتی در کشور گفت: تغییر ساختار مدیریتی در سطح کشور زمینه تحول اقتصادی و اشتغالزایی را فراهم می‌کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار