دکتر حافظیه، معاون پژوهش و فناوری به اتقاق خانم دکتر خدامی، رئیس بخش هماهنگی امور پژوهشی موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور از مرکز تحقیقات ذخایر آبزیان آبهای داخلی_ گرگان بازدید کردند


بازدید از مرکز تحقیقات ذخایر آبزیان آبهای داخلی_ گرگان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی مرکز تحقیقات ذخایر آبزیان آبهای داخلی_ گرگان، در این جلسه دکتر حافظیه ابتدا به تشریح بندهای برنامه عملیاتی سال 1400 مرکز پرداخت و سپس در خصوص طرح کلان ارتقاءکمی و کیفی تولید آبزیان که مجری آن دکتر بهمنی، رئیس موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور می باشد توضیح داد.

در ادامه اولویت های تعریف شده برای مرکز گرگان را تشریح نمود در خصوص تعهدات مرکز، دکتر حافظیه پیش بینی تعهدات اجرایی 1401 مرکز در قالب طرح پایش پارامترهای اکولوژیک مزارع پرورش میگوی وانامی سایت گمیشان در استان گلستان با 4 پروژه (اولویت1) و 4 پروژه درموضوعات دیگر را تشریح کرد.

ایشان در مورد ارسال حداقل یک مورد انتقال دانش فنی درسال جدید تاکید نمودند و بیان داشت از سال آینده تعریف طرح ها با زیر پروژه‌های مربوطه را به خود مرکز واگذار نموده که مهلت آن تا پایان بهمن ماه همان سال خواهد بود. درپایان خانم دکتر خدامی کارگاه آموزشی در خصوص نحوه بارگزاری گزارش نهایی طرح‌ها و پروژه‌ها را با حضور کلیه کارکنان مرکز برگزار نمودند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار