حسینی گفت: در ۶۷۳ روستای گلستان اجرای طرح هادی آغاز شده که شامل ۷۲ درصد روستاهای استان می شود.

۷۲ درصد روستاهای گلستان دارای طرح هادی مصوب هستند

به گزارش گلستان ۲۴؛ سید محمد حسینی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: در 672 روستای استان اجرای طرح هادی آغاز شده که شامل 72 درصد روستاهای استان گلستان می شود.

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان بابیان اینکه فاز نخست طرح هادی در 208 روستای استان گلستان به اتمام رسیده است، ادامه داد: در سفر معاون رئیس جمهور و مسئولان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سه طرح بزرگ در استان افتتاح و به بهره برداری می رسد.

حسینی بیان کرد: طرح نوسازی و بازسازی واحدهای فرسوده روستایی که در استان گلستان از ابتدای طرح که سال 84 بود و بیش از 84 هزار واحد مسکونی نوسازی شده است که هشتاد و چهار هزارمین آن در روستای چن سبلی آق قلا به بهره برداری رسید.

این مقام مسئول ابراز داشت: با حضور دکتر نوبخت سه هزار واحد مسکن ویژه محرومان کلنگ زنی شد و در یک سال گذشته توانستیم بیش از 90 درصد واحدها تکمیل کنیم.

حسینی به بهره برداری سه هزار و 100 واحد مسکونی محرومان و اقشار کم درآمد اشاره کرد و گفت: در یک سال گذشته دو هزار و 850 واحد مسکونی محرومین و 250 واحد مسکن افراد و اقشار کم درآمد به بهره برداری رسیده است.

وی با اشاره به صدور اسناد مالکیت گفت: تاکنون 101 هزار سند مالکیت با همت بنیاد مسکن و هماهنگی ثبت اسناد در استان گلستان صادر شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار