رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان:

علی نجفی نژاد گفت : این مجتمع به عنوان نخستین مجتمع تخصصی امنیت آب، غذا و انرژی، با هدف تکمیل چرخه علم و فناوری و شتابدهی در راه‌اندازی شده است.

بزرگترین مجتمع نوآوری دانشگاهی در گلستان راه اندازی شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما ؛ علی نجفی نژاد رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار گلستان ما اظهار داشت : مجتمع نوآوری دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان  در راستای فعالیت‌های سال‌های اخیر این دانشگاه در زمینه کارآفرینی و اشتغال برای دانشجویان و دانش آموختگان راه اندازی شد.

وی تصریح کرد : این مجتمع  به عنوان بزرگترین مجتمع نوآوری دانشگاهی در گلستان راه اندازی  شد.

علی نجفی‌نژاد اظهار داشت: این مجتمع به عنوان نخستین مجتمع تخصصی امنیت آب، غذا و انرژی، با هدف تکمیل چرخه علم و فناوری و شتابدهی در راه‌اندازی و توسعه شرکت‌های دانش بنیان و حمایت از تولیدات مبتنی بر تحقیقاتی که توسط اعضای هیات علمی و دانشجویان صورت می‌گیرد، راه‌اندازی گردید.

وی بیان کرد: با توجه به اهمیت موضوع آب، غذا، انرژی و محیط زیست، این دانشگاه به پایگاه تولید فناوری‌های نوین و فراهم ‌سازی شرایط مهارت آموزی و اشتغال دانشجویان تبدیل خواهد شد.

تکمیل فعالیت این پروژه از سال ۹۵ با زیربنای سه هزار و ۶۴۷ مترمربع شروع شده و تاکنون بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای آن از محل درآمدهای اختصاصی دانشگاه و حمایت‌های مالی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هزینه شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار