معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت گلستان، از تخلف میلیاردی یک واحد مرغداری مرغ تخم گذار خبر داد.

مرغدار متخلف تحویل قانون شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، علی اصغر اصغری معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت گلستان گفت: با توجه به تأمین نهاده‌های واحد‌های مرغداری مرغ تخم‌گذار از طریق دولت با ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی، یک واحد مرغ تخم‌گذار متخلف به اداره تعزیرات حکومتی استان معرفی شد.

او ادامه داد: تخلف این واحد، اجرا نکردن ضوابط قانونی با تخلف ۲۸ میلیارد و ۱۹۱ میلیون و ۹۸۰ هزار ریال بوده است.

اصغری افزود: بر اساس طرح سامانه جامع انبارها، همه اشخاص حقیقی و حقوقی که کالا خرید و فروش و انبار می‌کنند باید آدرس و مشخصات دقیق انبار‌های خود را در سامانه جامع انبار و مراکز نگهداری کالا ثبت کنند.

او گفت: بازرسان سازمان صمت و تعزیرات در صورت مشاهده کالا، در انباری که مشخصات آن ثبت نشده است، آن کالا در حکم احتکار تلقی شده و پس از تشکیل پرونده تخلف، صاحب کالا را به مراجع قانونی ارجاع خواهند داد.

اصغری از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی در واحد‌های صنفی و صنعتی، مراتب را به سامانه ستاد خبری ۱۲۴ به اطلاع بازرسان سازمان صنعت، معدن وتجارت گلستان اطلاع دهند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار