رئیس سازمان نیروهای مسلح استان گلستان:

غلامرضا الواری گفت :طرح بازگشت به سنگر با همکاری نیروهای مسلح برای کمک به سربازان فراری است که پشیمان شده و شخصاً برمی گردند.

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما ؛ غلامرضا الواری رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح در جمع خبرنگاران اظهار کرد : استان گلستان یکی از استان های موفق از حیث کاهش جرائم است.

الواری افزود: با هدف پیشگیری از جرائم، در طول سال با برگزاری کلاس های آموزشی و همایش در مرکز و به صورت مجازی آگاهی نیروهای مسلح را افزایش می دهیم و محیط معنوی برای نیروها فراهم می کنیم.

وی با بیان اینکه ارتکاب جرم بین نیروهای مسلح این استان در حال کاهش است، خاطرنشان کرد: طرح بازگشت به سنگر با همکاری نیروهای مسلح برای کمک به سربازان فراری است که پشیمان شده و شخصاً برمی گردند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان گلستان بیان کرد :  سربازان فراری نباید تصور کنند راهی ندارند و در این طرح، دستگاه قضا تا جایی که قانون اجازه می دهد با تخفیفات قانونی و بررسی شرایط سرباز به او کمک می کند.

الواری تصریح کرد: دستگاه قضا با نگاه حکیمانه به موضوعات و مسائل اجتماعی توجه دارد و با توجه به شرایطی که جرم صورت گرفته و تا جایی که مصلحت جامعه اجازه دهد در چهارچوب قانون سربازان فراری را مشمول تخفیفات خواهدکرد.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح گلستان گفت: ما قانونی که به دلیل کهنه شدن مورد استفاده قرار نگیرد نداریم زیرا قوانین جمهوری اسلامی بر مبنای شریعت اسلام و فطرت بشر وضع شده است و کهنگی به آن راه ندارد و تنها مسائلی که به تازه های روز مربوط می شوند مثل فضای مجازی و اینترنت و غیره به تناسب روز تغییر می کنند.

گزارشی از دخالت نظامیان در انتخابات اخیر نداشتیم

الواری اضافه کرد : در انتخابات اخیر بنده کشیک بودم و در شورای تامین و در برخی شعب نیز حاضر شده و از نزدیک شاهد فرایند انتخابات بودم و هیچ گزارشی مبنی بر دخالت نظامیان در انتخابات اخیر نداشتیم و انتخابات در صحت و سلامت برگزار شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار