همایش بزرگ مدافعان سلامت با حضور دکتر هاشمی کنی عضو ارشد کمیته مرکزی سلامت ستاد سید ابراهیم رئیسی و حضرت حجه الاسلام والمسلمین دکتر سیدعلی طاهری رئیس شورای هماهنگی ستادهای تبلیغاتی سید ابراهیم رئیسی در استان، دکتر ایروانی رئیس کمیته سلامت شورای هماهنگی ستاد های انتخاباتی سید ابراهیم رئیسی در استان و جمعیت پزشکان و اساتید و جمعی از رنگین کمان اقوام مختلف جامعه مدافعان سلامت استان گلستان برگزار شد.

همایش بزرگ مدافعان سلامت

به گزارش گلستان ۲۴؛ در ابتدای مراسم دکتر ایروانی به عنوان رئیس کمیته سلامت شورای هماهنگی ستادها در سطح استان گلستان ضمن عرض تبریک میلاد با سعادت حضرت معصومه سلام الله علیها و دهه کرامت و خیر مقدم به  دکتر علی هاشمی کنی عضو ارشد کمیته سلامت دکتر رئیسی و حاضرین در همایش گفت: ما هم به عنوان کادر پزشکی آمادگی آنروز را داریم کنار همه دوستان و اقوام رنگین کمان استان باشیم .

وی افزود: جامعه سلامت باید الگوی پیشرفت جامعه ما بشود و همچنین از آحاد مردم به خصوص جامعه سلامت و مدافعان سلامت خواستند تا با حضور چشمگیر در پای صندوق های رای و انتخاب اصلح دکتر رئیسی، نه محکمی به بدخواهان بگویند و انشاالله دکتر رئیسی به عنوان رئیس جمهور منتخب شده و آینده برای مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه بهترین ها رقم بخورد.

دکتر ایروانی در پایان سخنانش از کادر هلال احمر، بهزیستی، علوم پزشکی، تامین اجتماعی و کمیته سلامت، کمیته اجرایی کمیته مدافعان سلامت تمام شهرستانها و ستاد سحر و همه مجموعه حاضر در صحنه انتخابات تشکر نمودند .

سپس دکتر هاشمی کنی ضمن تشکر از برگزاری این همایش بزرگ گفت: مدافعان سلامت در سراسر کشور همایش های بزرگی را برگزار نمودند و در این همایش ها چهار وزیر حضور و اعلام حمایت داشتند.

وی ضمن نقد از دولت کنونی گفت: به حول قوه الهی با انتخاب صحیح و روی کار آمدن دکتر رئیسی آینده جامعه مدافعان سلامت و بهداشت و درمان بهتر خواهد شد .

وی در ادامه افزود: در دولت کنونی متاسفانه با نادیده گرفتن فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله العالی برنامه هایی همچون پزشک خانواده بدون تکلیف مانده است .

در ادامه، حجت الاسلام و المسلمین طاهری رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی دکتر رئیسی در استان گلستان ضمن عرض تبریک دهه کرامت و تقدیر و تشکر به منظور برگزاری این همایش بزرگ، نقد شدیدی نسبت به دولت حال حاضر همچون موارد گرانی، تورم و مشکلات بیکاری جوانان نارضایتی مردم را یادآور شده و گفتند : همگی موظفیم تابا شرکت در انتخابات و انتخاب  دکتر رئیسی آینده بهتری را برای جامعه رقم بزنیم همگی باید هوشیار بوده و تا لحظه آخر مواظبت نماییم تا خدای ناکرده بدخواهان داخلی و خارجی به نتایج شوم خود دست نیابند .

در این همایش، بیانیه کمیته سلامت شورای هماهنگی ستادهای مردمی دکتر رئیسی در استان گلستان و بیانیه اقوام نیز قرائت شد.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار