رییس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از برپایی نشست فصل تابستان با مدیران موسسات فرهنگی قرآن و عترت آن استان خبر داد.

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، محمد رعیت در این نشست، گفت: سامانه حمد به منظور ساماندهی، توسعه و گسترش چتربیمه فعالان قرآنی راه‌اندازی شده است.

وی با تاکید بر ضرورت ثبت نام و تکمیل اطلاعات موسسات فرهنگی قرآن و عترت در سامانه حمد، افزود: استقرار بیمه قرآنیان منوط به ثبت‌نام در سامانه حمد خواهد بود و در غیر این صورت بیمه آنها لغو خواهد شد.

رعیت ضمن تبیین شیوه نامه ارسالی معاونت قرآن و عترت در خصوص پالایش و ادامه روند بیمه فعالان قرآن و عترت، اظهار کرد: علی رغم شرایط نسبتا مناسب گلستان به نسبت برخی استان های دیگر؛ در مجموع سهم فعالان قرآنی از بیمه صندوق اعتباری هنر کم است و آن ها نیازمند توجه و حمایت بحق بیشتری هستند و برای محقق شدن آن از تمام ظرفیت ها استفاده خواهیم کرد.

رییس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان پس از ارائه گزارشی از حمایت های صورت گرفته برای موسسات قرآنی در ایام کرونا، مطالبی را درباره هماهنگی برای برگزاری دوره خبرنگاری قرآنی ویژه موسسات در سطح استان مطرح کرد.

وی همچنین پس از تبیین و برنامه ریزی و هم اندیشی در خصوص فعالیت های قرآن و عترتی در سال جاری، گزارش حمایت از موسسات در نوزدهمین دوره آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن و عترت را ارائه کرد.

یادآوری می شود نشست فصل تابستان با مدیران موسسات فرهنگی قرآن و عترت استان گلستان در روز دوشنبه 7 تیر ماه در تالارفخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد.

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار