صادقی گفت: همزمان با شهادت امام جواد (علیه السلام) فردا (شنبه ١٩ تیر) دو شهید خوشنام وارد استان گلستان می شوند.

گلستان فردا میزبان دو شهید خوشنام/ شهدا در مصلی دلند به خاک سپرده می شوند

به گزارش گلستان ۲۴؛ احسان صادقی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: فردا (شنبه ١٩ تیر) دو شهید خوشنام دوران هشت سال دفاع مقدس با استقبال مردم شهید پرور استان وارد گلستان می شوند.

 

معاون روابط عمومی وتبلیغات سپاه نینوا گلستان افزود: یکی از این شهدای خوشنام ۲۲ ساله است و در عملیات کربلای ۵ سال ۱۳۶۵ در منطقه عملیاتی شلمچه به شهادت رسیده است.

 

وی ادامه داد:  شهید خوشنام دیگر جوان ۲۴ ساله ای که در عملیات والفجر ۴ در سال ۱۳۶۲ در منطقه عملیاتی پنجوین به درجه رفیع شهادت نائل شده است.

 

صادقی در خصوص مراسم استقبال از پیکر این دو شهید، گفت: مراسم استقبال از این دو شهید خوشنام فردا (شنبه ١٩ تیر) بعد از نماز ظهر و عصر از میدان بسیج تا درب اصلی سپاه نینوا گلستان برگزار می شود. 

 

وی اظهارداشت: مراسم وداع با پیکر این دو شهیدهمزمان با نماز مغرب و عشاء درمصلی نمازجمعه شهر دلند با حضور مردم شهید پرور برگزار می شود.

 

معاون روابط عمومی وتبلیغات سپاه نینوا گلستان گفت: مراسم تشییع این دو شهید خوشنام نیز  ساعت ١٠ صبح روز (یکشنبه٢٠ تیر)  از مقابل بانک صادرات دلند به سمت محل خاکسپاری در صحن مصلی شهر دلند برگزار می شود.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار