زاهدپور گفت: اگر مردم به سراغ کالایی که برای تعمیر نزد همکاران ما سپردند نیایند مجهول الهویه شناخته می شود و به موسسات خیریه سپرده خواهد شد.

وسایل برقی تعمیراتی مجهول الهویه به موسسات خیریه سپرده می شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ حمیدرضا زاهدپور به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: در سنوات گذشته  به دلیل پایین بودن قیمت لوازم خانگی و یا برابر بودن هزینه تعمیر با خرید آن، بسیاری از وسایل برقی و خانگی تعمیراتی به عنوان کالاهای امانی در اختیار همکاران صنفی و تعمیرکاران لوازم برقی باقی می ماند.

 

رئیس اتحادیه صنف تعمیرکاران لوازم برقی و خانگی گرگان ادامه داد: همکاران ما مجبور بودند که برای اینگونه وسایل مکانی در نظر بگیرند و یا اجاره کنند و همچنین گاهی به دلیل اینکه این وسایل برقی برای مدت زیادی باقی می ماند و به دلیل مختلف مثل جابه جایی و فشردگی اجناس آسیب می دید و یا کیفیت گذشته را نداشت و این مسئله دغدغه زیادی برای همکاران ما به وجود می آورد.

 

زاهدپور بیان کرد: با افزایش قیمت لوازم خانگی این پدیده کمتر شده ولی همچنان ادامه دارد و افرادی پس از تماس های مکرر همکاران ما به سراغ وسایل برقی که برای تعمیر سپردند نمی آیند.

 

وی افزود: از سال 1400 موسسه خیریه داریم که از دادستانی مجوز استفاده از این وسایل را گرفتند و اگر مردم به سراغ کالایی که برای تعمیر نزد همکاران ما سپردند نیایند و پس از تماس مکرر وسایل خود را تحویل نگیرند این وسایل مجهول الهویه شناخته می شود و این امکان وجود دارد که به موسسات خیریه این وسایل برقی اهدا شود.

 

این مقام مسئول بیان کرد: انتظار داریم مردم در زمان کوتاه به دنبال وسایل خود بیایند و حداقل در بازه دوماه وسایل خود را تحویل بگیرند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار