رئیس کمیته امداد آق قلا خبر داد

گرجی گفت: برای عید قربان ۳۰ پایگاه جمع آوری نذورات قربانی در شهرستان آق قلا آماده شده است.

ایجاد ۳۰ پایگاه جمع آوری نذورات قربانی در آق قلا

به گزارش گلستان ۲۴؛ تقی گرجی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: کمیته امداد امام خمینی (رحمه الله علیه) شهرستان آق قلا امسال مانند سال گذشته و با شعار «قربانی خود را با دست نیازمندان به پیشگاه خداوند ببریم» اقدام به جمع آوری نذورات قرآنی شامل دام زنده، گوشت و پوست عید قربان می کند.

رئیس کمیته امداد آق قلا ادامه داد: در این راستا در ستاد احسان و نیکوکاری با محوریت عید قربان دیدار چهره به چهره با امامان جمعه شهرهای آق قلا و انبارالوم، هماهنگی با دهیاران و بخشداران و عوامل ستاد و تماس با حامیان طرح اکرام و ایتام برای جمع آوری کمک های نقدی و قربانی انجام شده است.

گرجی بیان کرد: تشیکل جلسه اختصاصی با مراکز نیکوکاری و جمع آوری دام زنده و ایجاد قربانگاه برای ذبح دام زنده از دیگر اقدامات ما به شمار می رود و در راستای اطلاع رسانی نسبت به تبلیغات میدانی با نصب بنر و تبلیغات در فضای مجازی اقدام شده است.

وی با بیان اینکه برای عید قربان 30 پایگاه جمع آوری نذورات قربانی آماده شده است، افزود: خیران از طریق کد دستوری #0172*8877* و همچنین از طریق شمار کارت مجازی 6037997950028895 می توانند نسبت به اهدای کمک های خود به نیازمندان اقدام کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار