ملک شاهکوهی گفت: سپاه نینوا استان گلستان آماده است به صورت محله محور نسبت به واکسیناسیون گروه های سنی اقدام کند.

آمادگی سپاه برای واکسیناسیون کرونا به صورت محله محوری/ تعارف را در ستاد کرونا کنار بگذاریم

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، سردار «علی ملک شاهکوهی» صبح امروز (شنبه ٢ مرداد) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: در ستاد کرونا باید تعارف را کنار بگذاریم و از کلی گویی پرهیز کنیم و برای مدیریت شرایط جهادی عمل کنیم.

 

فرمانده سپاه نینوا گلستان بابیان اینکه محدودیت ها باید اعمال شود، ادامه داد: در تردد بین شهر و استان و تفرجگاه ها هیچ محدودیتی وجود ندارد و باید ابتدای ورودی تفرجگاه ها با خاکریز و گاردریل مسدود شود.

 

ملک شاهکوهی یادآور شد: مراسم تشییع جنازه با تعداد زیادی از افراد در سطح استان برگزار می شود که گاهی بیش از 300 تا 500 نفر افراد در این مراسم حضور پیدا می کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: باید محدودیت کرونایی در دستگاه های اجرایی اهتمام بیشتری شود، استاندار گلستان باید اختیارات بیشتری به فرمانداران بدهند و در فرمانداری ها تصمیمات در خصوص کرونا اتخاذ شود.

 

این مقام مسئول بیان کرد: سپاه نینوا آماده است به صورت محله محور نسبت به واکسیناسیون گروه های سنی اقدام کند و در این رابطه گروه های مقاومت و بسیج این آمادگی را دارد که با همکاری هیئت امنای مساجد و مراکز بهداشت نسبت به این مهم اقدام کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار