رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامیان از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره تجسمی غدیر خبر داد و گفت: هنرمندان می توانند تا 6مرداد آثار هنری خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

مهلت ارسال اثر به جشنواره تجسمی غدیر رامیان تا 6 مرداد تمدید شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، محمدعلی بسطامی افزود: این جشنواره به مناسبت اعیاد بزرگ قربان و غدیر و دهه امامت و ولایت با هدف معرفی و نمایش نمونه‌هایی از برترین و جدیدترین آثار هنرمندان و نمایش دستاوردهای خلاقانه ‌هنری‎ ، ایجاد فرصت برای ارتقای آگاهی و هنر و تعامل هنرمندان ‎، تشویق و ترغیب هنرمندان جهت خلق آثار هنری  در سه رشته نقاشی، عکاسی و پوستر برگزار می شود و هنرمندان علاقه‌مند ‌می‌توانند طبق ضوابط جشنواره در رشته‌های یادشده آثار خود را ارائه نمایند‎.

وی افزود: آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره 31 تیر 1400 بود که به منظور بهره مندی بیشتر هنرمندان استان از این رویداد هنری تاریخ ارسال آثار تا چهارشنبه 6 مرداد تمدید شد و شرکت کنندگان می توانند آثار خود را به شماره واتس آپ 09115326510 ارسال کنند.

یادآوری می شود شرکت کنندگان می توانند به منظور دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های : 01735880566 و  01735883751 واحد هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامیان تماس حاصل نمایند .

 

ارسال نظر

آخرین اخبار