در حاشیه سی و پنجمین اجلاس؛ مدیر آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر از افتتاح 13 باب مغازه در فضاهای مازاد آموزشی شهرستان خود خبرداد.

اقدامات آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان، در حاشیه  سی و پنجمین اجلاس مدیران ورؤسای آموزش و پرورش کشور، قربان علی بذر افشان مدیر آموزش وپرورش شهرستان آزاد شهر در مصاحبه با استودیو همکلاسی اظهار داشت: در 16 ماه گذشته 400میلیون تومان سرانه بهداشتی به مدارس این شهرستان اختصاص یافته است.

بذرافشان همچنین گفت: 13باب مغازه در فضاهای مازاد اداره آموزش و پرورش شهرستان در راستای بندهای ه و د تبصره 9 قانون بودجه 98 و 99 با درآمدزایی ماهانه 30 میلیون تومان، توزیع 2هزار لیتر مایع ضدعفونی کننده و هزارلیتر مایع دستشویی به مدارس شهرستان از جمله اقدامات انجام شده آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر است.

 وی همچنین با اشاره به افزایش سرانه ورزشی در شهرستان اعلام داشت: دو کلاس درس تربیت بدنی با اعتباری بالغ بر 1 میلیاردریال و 4 حیاط پویا با اعتبار 400میلیون ریال در مدارس این شهرستان افتتاح شد؛ تکمیل و بهره برداری از پروژه های آموزشی 12 کلاسه برکت شهید مطهری و 6 کلاسه ولی عصر(عج) نوده خاندوز و آغاز عملیات اجرایی 4 پروژه آموزشی در روستاهای ازدارتپه، کاشیدار، قورچای و وطن از جمله اقداماتی است که در 3 سال گذشته صورت گرفته است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار