دانشگاه علوم پزشکی گلستان اعلام کرد: هزار و ۴۷۳ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند.


بستری هزار و ۴۷۳ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی گلستان، در حال حاضر تعداد بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی استان به هزار و ۴۷۳ نفر رسیده است.

از این تعداد ۱۵۷ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند و ۵۷ نفر نیز از طریق دستگاه ونتیلاتور به زندگی خود ادامه می‌دهند.

فاضل رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان دیروز گفته بود: شرایط استان به مراتب از اسفند ۹۸، بدتر و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی مردم هم نسبت به ماه‌های اول شیوع این بیماری کمتر شده است و اگر وضع به همین منوال ادامه یابد، چشم انداز خوبی برای روز‌های اینده پیش بینی نمی‌کنیم.

فاضل از مردم خواست: برای حفظ جان خودشان و عزیزانشان دست کم چند هفته آینده را بیشتر رعایت کنند، از میهمانی‌ها و دورهمی‌ها دست بردارند و تا می‌توانند از اجتماعات حتی در فضای باز فاصله بگیرند و هنگام خارج شدن از منزل، حتما دو لایه ماسک بزنند و فاصله اجتماعی را رعایت کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: بر اساس تازه‌ترین رنگبندی منتشر شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، وضعیت کرونا در گلستان قرمز است و چند شهر استان از مرز قرمز هم فراتر رفته اند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار