در حاشیه سی و پنجمین اجلاس؛ مدیر آموزش و پرورش شهرستان بندرگز از تاسیس 14 رشته جدید در سطح هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش شهرستان خبر داد.

اقدامات آموزش و پرورش شهرستان بندر گز

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان، در حاشیه سی و پنجمین اجلاس مدیران و رؤسای آموزش و پرورش سراسر کشور، علی اکبرمعقولی در مصاحبه با استودیو همکلاسی از تاسیس 14 رشته جدید در سطح هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش شهرستان خبر داد.

معقولی در تشریح عملکرد خودگفت :با هدف رشد مهارت های جسمانی دانش آموزان تاکنون دو اتاق درس تربیت بدنی با اعتباری بالغ بر 150 میلیون تومان در مدارس شهیدان کمالی و شهید عبدالرسول جهانشاهی تاسیس گردیده است؛ ایجاد و تکمیل بیش از 5 اتاق بازی در مدارس نیز از جمله اقدامات انجام شده توسط آموزش و پرورش شهرستان است.

مدیر آموزش و پرورش بندرگز رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی در حوزه های امتحان نهایی و کنکور سراسری را مایه مباهات دانست و گفت: شهرستان بندرگز در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی بارها مورد تقدیر دستگاه های ذیربط قرار گرفته و این مهم با همکاری مراقبین سلامت و اهتمام مدیران مدارس و روسای حوزه های کنکور سراسری انجام شده است.

وی همچنین جذب 66 نیروی حق التدریس در سطح شهرستان را رخدادی بسیار مهم و حائز اهمیت دانست و افزود: در سال 1398،  با به کارگیری 66 نفر نیروی حق التدریس بومی در شهرستان از خروج این افراد از شهرستان جلوگیری نماییم.

معقولی در پایان اظهار داشت: ملزومات بهداشتی در سطح مدارس به دفعات توزیع  گردیده و این مدیریت  تمام توان خود را در این خصوص به کارگرفته است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار