رئیس پلیس راهور استان گلستان گفت: طی پنج ماه نخست سال جاری شاهد افزایش ۱۸ درصدی تصادفات در سطح استان گلستان هستیم.

رشد ۱۸ درصدی تصادفات در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ عباس مهاجربسطامی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: در پنج ماهه نخست سال جاری شاهد رشد ۱۸ درصدی تصادفات در سطح استان گلستان بودیم که می‌طلبد شهروندان گلستانی نکات ایمنی از قبیل بستن کمربند ایمنی، رعایت فاصله با خوردوی جلو، اطمینان از سالم بودن خودرو و غیره را رعایت کنند.

وی از مردم خواست تا قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا با همکاری مردم بتوانیم شاهد سیر نزولی تصادفات در سطح استان گلستان باشیم.

* شب گذشته نبستن کمربند ایمنی جان یک نفر را گرفت

رئیس پلیس راهور استان گلستان ابراز کرد: متاسفانه دو شب گذشته شاهد یک تصادف منجر به فوت در شهر گرگان بودیم و این تصادف ناشی از نبستن کمربند ایمنی توسط سرنشین جلوی خودرو بود بعد از وقوع تصادف فرد مصدوم به بیمارستان منتقل داده شد و متاسفانه در بیمارستان جان خود را از دست داد.

مهاجربسطامی بر لزوم رعایت نکات راهنمایی و رانندگی خاطرنشان کرد: اگر مردم بستن کمربند ایمنی را جدی بگیرند شاهد کاهش اینگونه تصادفات در سطح استان گلستان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه سرعت غیرمجاز در رانندگی منجر به بروز تصادف خواهد شد، اظهار کرد: رانندگان هنگام رانندگی توجه کافی به جلو داشته باشند هرگز با سرعت غیرمجاز در جاده‌ها و خیابان‌ها رانندگی نکنند و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

رئیس پلیس راهور استان گلستان اذعان کرد: استفاده از کمربند ایمنی توسط راننده و سرنشینان خودرو باعث کاهش تصادفات می‌شود شهروندان باید هنگامی که سوار خودرویی می‌شوند ابتدا کمربند ایمنی خود را ببندند تا سفری بی‌خطر را تجربه کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار