مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان از خرید و ساخت 42 ایستگاه تقلیل فشار خبر داد و گفت: از جمله اقداماتی که در واحد مهندسی و اجرای طرحها انجام می‌شود بررسی و رصد اقلام و تجهیزات مورد نیاز جهت گاز رسانی به واحدهای صنعتی شهری و روستایی می باشد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان از خرید و ساخت 42 ایستگاه تقلیل فشار خبر داد
به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان گلستان، علی طالبی افزود: در همین ارتباط برای ایجاد زیرساخت لازم برای مصارف بالای صنایع نیاز به ایستگاه‌های اندازه گیری و تقلیل فشار است که با برنامه‌ریزی صورت گرفته وبا انتخاب پیمانکار و تامین اقلام مورد نیاز، تعداد ۲۵ ایستگاه درمرحله ساخت قرارداردو همچنین تعداد 17 ایستگاه دیگر با انتخاب تامین کننده در مرحله خرید می باشد.
وی تصریح کرد: در مجموع برای ایستگاه‌های اشاره شده اعتباری معادل ۷۰ میلیارد ریال پیش بینی شده که متناسب با روند ساخت و خرید ،مطابق برنامه زمانبندی هزینه خواهد شد.
مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان اظهارداشت:با اقدامات صورت گرفته در خصوص تامین ایستگاهها و روند تقاضاهای گازرسانی به صنایع و برنامه‌های شرکت، در این مورد مشکلی نخواهیم داشت و انشاالله متناسب اجرای خطوط مرتبط ایستگاههای اندازه گیری و تقلیل فشار در محل مربوطه نصب خواهند شد .

 

ارسال نظر

آخرین اخبار