رئیس بیمارستان پیامبر اعظم (ص) شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه کادر درمان تا پای جان برای کمک به مردم ایستاده‌اند، گفت: اما بدانید که کادر درمان به شدت خسته و فرسوده شده است.

پزشک گنبدی: تا پای جان ایستاده‌ایم اما خسته‌ایم

به گزارش گلستان24؛فرید عابدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان با اشاره به وضعیت بسیار حاد و حساس گنبدکاووس در حوزه بیماری کرونا، اظهار کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا به امروز چنین شرایط سختی را تجربه نکرده‌ایم و بدون تعارف این یک هشدار جدی به همه ماست.

وی با بیان اینکه بخش عمده‌ای از خود پرستاران و کادر درمان درگیر بیماری کرونا شده‌اند، افزود: بخشی از پرسنل ما در حالیکه سرم به دست هستند مشغول ارائه خدمات هستند و تنها آن دسته که وضعیت وخیمی دارند از سیکل ارائه خدمات به صورت موقت کنار رفته‌اند.

وی با تاکید بر اینکه ما کادرمان به همه مردم قول می‌دهیم تا پای جان خود بر سر عهدی که بسته‌ایم بمانیم و تا آخرین نفس در این مسیر بایستیم، خاطرنشان کرد: اما صادقانه بگویم که کادر درمان به شدت خسته و فرسوده شده‌اند و واقعا شرایط سخت و دشواری را تحمل می‌کنند.

* صحنه‌های دردناکی را تجربه می کنیم/ با حداکثر توان در خدمت مردم هستیم

رئیس بیمارستان پیامبر اعظم (ص) گنبدکاووس با اشاره به اینکه بیمارستان‌ها فضایی برای بستری بیمار جدید ندارد، ادامه داد: بسیاری از بیماران روی ویلچر و برانکارد در حال دریافت خدمات هستند و صحنه‌های به شدت دردناکی را در روزهای اخیر تجربه کرده‌ایم که از دست دادن همشهریان عزیزمان تنها بخشی از آن‌هاست.

عابدی با بیان اینکه وقتی سطح مراجعه به بیمارستان از حجم امکانات و تجهیزات و فضای فیزیکی پیشی می‌گیرد کاهش و اختلال در ارائه خدمات طبیعی است، تصریح کرد: با تمام وجود به صورت شبانه‌روزی و با حداکثر ظرفیت در حال خدمت رسانی به مردم هستیم اما انتظار ما این است که مردم و نهادهای مردمی و دولتی نیز تمام‌تلاش خود را برای قطع زنجیره انتقال و کاهش ورودی بیمار به بیمارستان به کار ببندند.

وی بر لزوم رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی توسط همه اقشار جامعه تاکید کرد و گفت: امیدواریم در روزها و هفته‌های آتی با کمک همه رسانه‌ها، سازمان‌های مردم نهاد و دستگاه‌های فرهنگی بتوانیم در افزایش سطح رعایت پروتکل‌های بهداشتی و کاهش سرایت این بیماری موفق شویم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار