یازرلو گفت: استان گلستان در سی و نهمین دوره از مسابقات فرهنگی و هنری ۷۰ رتبه برتر کشور را کسب کرد.

کسب ۷۰ رتبه برتر کشوری گلستان در جشنواره فرهنگی هنری «فردا»

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان، «عبدالمجید یازرلو» گفت: جشنواره فرهنگی و هنری «فردا» همزمان با عید سعید غدیر خم، درحالی به ایستگاه پایانی خود رسید که شاهد کشف پدیده آوایی کشور، عمران رحمانی نوجوان دانش آموز از شهرستان گنبدکاووس در کنار لذت 70 رتبه برتر کشوری از استان گلستان بودیم.

 

رئیس اداره فرهنگی و هنری، اردوها و فضاهای پرورشی آموزش وپرورش گلستان افزود: کاروان رتبه های استان گلستان در سی و نهمین دوره از مسابقات فرهنگی وهنری 70 رتبه برتر کشور را در خود جای داد.

 

وی ادامه داد: از این تعداد 7 رتبه اول کشور، 14 رتبه دوم کشور، 14 رتبه سوم کشور و 35 رتبه برگزیده سهم استان گلستان شده است که این افتخارات حاصل زحمات دانش‌آموزان و مربیان پرتلاش استان بوده است.

 

یازرلو اظهارداشت: با وجود سایه سنگین کرونا در جامعه وتعطیلی مدارس، دانش آموزان نتوانستند آثار خود را به طور حضوری به جشنواره ارسال کنند و آثار خود را به صورت غیرحضوری به دبیرخانه استانی ارسال کردند، به دلیل فرصت بیشتر و در خانه ماندن دانش آموزان، آثار فاخری را شاهد بودیم که این امر گواه زودرس بودن بلوغ فکری و هنری دانش آموزان است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار