مدیرکل آموزش و پرورش گلستان اعلام کرد: مربیان پیش دبستانی و مهدهای کودک و سرباز معلمین نیز همچون سایر فرهنگیان دُز اول واکسن خود را تا پایان مرداد دریافت خواهند کرد.

مربیان پیش دبستانی و مهدهای کودک و سرباز معلمین نیز همچون سایر فرهنگیان دُز اول واکسن خود را تا پایان مرداد دریافت خواهند کرد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان، صبح سه شنبه 19مرداد1400 جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش استان با حضور احسان گوهر راد، مدیرکل آموزش و پرورش و اعضای این شورا در خصوص گزارش اقدامات پروژه مهر ووضعیت ثبت نام  دانش آموزان در سالن فرهنگ برگزار گردید.

در این جلسه مدیرکل آموزش و پرورش استان ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع)، کسب رتبه سوم تجربی در کنکور سراسری را توسط عرفان کرپه، دانش آموز گلستانی به مدیر شهرستان گرگان و معلمین و مدیر مدرسه تیزهوشان تبریک و تهنیت گفت و برای تمامی دانش آموزان آرزوی موفقیت کرد.

احسان گوهری راد در ادامه افزود: سیاست اصلی آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید بر آموزش حضوری است؛دور بودن طولانی مدت دانش‌آموزان از مدارس تبعات و آسیب‌های جدی به دنبال دارد اما  آموزش و پرورش نیز تابع  تصمیمات وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا درخصوص بازگشایی مدارس خواهد بود و تمام ملاحظات و تدابیر بهداشتی برای بازگشایی مدارس استان درنظر گرفته شده است.

وی همچنین گفت: خوشبختانه طرح واکسیناسیون فرهنگیان در گلستان با استقبال همکاران فرهنگی تاکنون پیشرفت خوبی داشته است و پیش بینی می شود تا 25 مردادماه تمامی فرهنگیان استان دُز  اول واکسن خود را دریافت دارند؛ از روزهای آتی مربیان پیش دبستانی و مهدهای کودک و سرباز معلمین نیز واکسینه خواهند شد.

در ادامه سیده هما عقیلی معاون آموزش ابتدایی استان از ثبت نام 55هزار و 661 دانش آموز  گلستانی در سامانه سیدا خبر داد و از والدین خواست هرچه سریعتر نسبت به ثبت نام فرزندان خود اقدام نمایند.

شایان ذکر است در این جلسه فاطمه شریعتی فر به عنوان مشاور بانوان مدیر کل و مصطفی حسین آبادی در سمت رییس اداره انجمن اولیا ومربیان معارفه گردیدند و از زحمات مسئولین دفتر مدیرکل ، مدیر منابع انسانی و امور اداری، اداره ارزیابی عملکرد وپاسخگویی به شکایات و اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش در کسب رتبه برتر کشوری در بین دستگاههای اجرایی در خصوص ملاقات چهره به چهره و پیگیری های مستمر و تکریم ارباب رجوع قدردانی شد.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار