رئیس هیئت انجمن های ورزشهای رزمی گلستان گفت: در طی دوران کرونا درآمد مربیان به شدت کاهش یافت اما سلامت ورزشکاران مهمترین مسئله برای ما است.

سلامت ورزشکاران مهمترین مسئله است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از برنا گلستان؛ رضا منوچهری در گفتگو با خبرنگاران  اظهار کرد: در حال حاضر به دلیل شیوع کرونا نزدیک به دوسال است که ورزشکاران از فعالیت قهرمانی دور بوده اند و با توجه به اینکه رویداد های مختلفی در آینده برگزار خواهد شد ورزشکاران کار سختی را پیش رو دارند.

وی افزود: در همه هیئت های ورزشی کمیته داوری از اهمیت و حساسیت بسزایی در عملکرد فدراسیون برخوردار است که مسئولیت کمیته داوران به اینجانب داده شد.

وی تاکید کرد: بایستی برای پسا کرونا یک برنامه ریزی دقیق شکل بگیرد که این موضوع تنها مختص ورزش نیست و باید در تمام بخش های کشور وجود داشته باشد.

وی افزود: از ظرفیت عضویت در شورای فنی فدراسیون در جهت ارتقاء سطح استان به کار خواهیم

گرفت.

منوچهری گفت: المپیاد رزمی بصورت مجازی در رده سنی نونهالان و نوجوانان در ابتدای سال در کنار هیئت های تکواندو، کاراته، گونگ فو و ووشو برگزار شد که 75 ورزشکار از هیئت انجمن های ورزش های رزمی گلستان در این المپیاد شرکت کردند.

وی در پایان بیان داشت: نیروی انسانی برای ما بسیار اهمیت دارد و درست است که در این دوران درآمد مربیان به شدت کاهش یافت اما سلامت ورزشکاران مهمترین مسئله بوده که بدنبال فراهم کردن شرایط مناسب برای آنان هستیم.


 

ارسال نظر

آخرین اخبار