معاون درمان وزیر بهداشت از تثبیت روند ابتلا و بستری‌های کرونا در روز‌های اخیر در کشور خبر داد.

بستری حدود ۸۰ هزار بیمار مبتلا به کرونا در کشور/ تثبیت روند ابتلا و بستری‌های کرونا در روز‌های اخیر

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، قاسم جان بابایی معاون درمان وزیر بهداشت امروز در بازدید از بیمارستان رسول اکرم (ص) کلاله از بستری حدود ۸۰ هزار بیمار مبتلا به کرونا در کشور خبر داد و گفت: از این تعداد حدود ۵۰ هزار نفر بستری دائم هستند و نزدیک به ۳۰ هزار نفر نیز روزانه به طور موقت بستری می‌شوند و دارو‌های مورد نیاز را دریافت می‌کنند.

قاسم جان بابایی افزود: به نظر می‌رسد روند ابتلا و شناسایی بیماران مبتلا به این ویروس در روز‌های اخیر ثابت شده و یا رو به کاهش است، اما با توجه به برگزاری مراسم‌ محرم فعلا نمی‌توان در مورد قطعیت این روند سخن گفت.

جان بابایی گفت: در استان‌هایی مانند فارس، اصفهان و خراسان رضوی همچنان شاهد روند افزایشی میزان بستری‌ها و ابتلا به کرونا هستیم.

معاون درمان وزیر بهداشت با بیان اینکه اکسیژن رسانی از مهم ترین و موثر‌ترین راه‌های درمان مبتلایان به کرونا است افزود: با حمایت دولت و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) مشکلی در زمینه تهیه و توزیع دستگاه‌های اکسیژن رسان نداریم.

او تاکید کرد: تلاش می‌کنیم بیماران در زمینه تجهیزات و امکانات زیرساختی درمانی مشکلی نداشته باشند.

معاون درمان وزیر بهداشت همراه با رئیس و اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی برای بررسی مشکلات مراکز درمانی گلستان امروز به استان آمدند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار