فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس گفت: در دهه اول محرم و در ایام سوگواری امام حسین (ع) ۸۲ هزار و ۸۰۰ پرس غذای گرم بین هیئت‌ها، مردم عزیز و نیازمندان شهرستان توزیع شد.

سپاه گنبدکاووس ۸۲ هزار پرس غذای گرم توزیع کرد/ کمک ۳ میلیاردی فرهنگیان گنبدکاووس به بیمارستان‌ها

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گنبدکاووس، رمضانعلی قاسم‌پور در جلسه ستاد استانی مبارزه با کرونا اظهار کرد: در محلات روستایی و شهری از طریق پایگاه‌های مقاومت بسیج و با همکاری دهیاری‌ها، اعضای شوراهای اسلامی در روستاها، امامین جماعت شهر و روستا، خانه‌های بهداشت، معتمدین و غیره ، قرارگاه زیستی تشکیل شد.

وی تصریح کرد: در این قرارگاه از طریق فضاهای مجازی، بلندگو مساجد، بلندگو سیار و چهر به چهره دستورالعمل‌های بهداشتی مبنی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همچنین چگونگی برخورد خانواده با فرد مبتلا با کرونا برای عدم مبتلا شدن دیگر اعضای خانواده اطلاع‌رسانی شد.
فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس گفت: گشت‌های رضوی بسیجیان بر اجرای محدودیت‌ها و رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی در اماکن عمومی نظارت دقیق دارند.

وی ادامه داد: در ایام سوگواری سالار شهیدان و دهه اول محرم در راستای کمک به اقشار آسیب‌پذیر و نیازمندان تعداد یک‌هزار و ۲۲۵ بسته معیشتی و ۸۲ هزار و ۸۰۰ پرس غذای گرم تهیه و بین آنها توزیع شد.

* نظرنژاد: بیش از ۹۰ درصد از فرهنگیان گنبدکاووس  واکسینه شدند

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس در این جلسه اظهار کرد: بیش از ۹۰ درصد از فرهنگیان با جمعیت بیش از ۴ هزار نفر که واجد شرایط ترزیق واکسن بودند واکسینه شدند.

وی تصریح کرد: تعدادی از فرهنگیان شهرستان نیز براساس شرایط سنی و جدول زمان‌بندی واکسیناسیون، واکسینه شدند.

کمال‌الدین نظرنژاد گفت: برای واکسیناسیون دانش‌آموزان منتظر ابلاغ دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم تا نحوه واکسیناسیون این جامعه هدف مشخص شود.

وی بیان کرد: فرهنگیان شهرستان گنبدکاووس در راستای کمک به بخش درمان شهرستان مبلغ ۳ میلیارد ریال اهدا کردند که این مبلغ به شبکه بهداشت و درمان تحویل می شود تا اقلام و تجهیزات موردنیاز بیمارستان‌ها تهیه و در اختیار آنها قرار گیرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار