عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، گفت: با پیگیری های صورت گرفته اسامی اعضای صندوق اعتباری هنر برای انجام واکسیناسیون به وزارت بهداشت اعلام شد.

واکسیناسیون اصحاب فرهنگ و هنر محقق شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، عادله کشمیری، گفت: طی پیگیری های صورت گرفته از سوی مدیران صندوق اعتباری هنر در چندماه گذشته؛ اصحاب فرهنگ و هنر  عضو این صندوق در اولویت دریافت واکسن کرونا قرار گرفتند.

وی در رابطه با اعلام اسامی اعضای صندوق به وزارت بهداشت گفت: با اعلام اسامی کلیه اعضای صندوق، نسبت به واکسیناسیون آنها اقدام می‌شود؛ همچنین طبق هماهنگی انجام شده، امکان واکسیناسیون هنرمندان با ارائه هنرکارت نیز فراهم شده است.

کشمیری ضمن قدردانی از مدیرعامل صندوق اعتباری هنر، همراهی وزرا و مسئولان وزارت بهداشت برای انجام واکسیناسیون اصحاب فرهنگ و هنر به نقل از مدیرعامل صندوق اعتباری هنر، گفت: گرچه امکان واکسیناسیون فعالان فرهنگی با تاخیر محقق شد و طی این مدت هنرمندان عزیزی بر اثر ابتلا به کرونا از دست رفتند اما امیدواریم این اتفاق سبب آرامش خاطر اندک برای این قشر شریف شود و کمی از شرمندگی ما بکاهد.

یادآوری می شود  اسامی جامعه هدف و زمان و مکان واکسیناسیون متعاقبا اعلام می شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار