برزمینی گفت: به مناسبت هفته دولت سالن ورزشی شهید حاج قاسم سلیمانی نگین شهر به بهره برداری رسید.

​افتتاح سالن ورزشی شهید حاج قاسم سلیمانی نگین شهر

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «قاسم برزمینی» ظهر امروز (دوشنبه ۸ شهریور) در حاشیه مراسم افتتاحیه سالن ورزشی در شهر نگین شهر اظهار کرد: در سال گذشته ۱۶ پروژه بزرگ ورزشی در استان گلستان را به بهره‌برداری رساندیم.

 

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان ادامه داد: در هفته دولت امسال نیز چند پروژه مورد بهره برداری قرار گرفت که یکی از این پروژه ها سالن ورزشی نگین شهر بود.

 

برزمینی بیان کرد: این سالن ورزشی با حضور مسئولان ارشد شهرستان آزادشهر و امام جمعه این شهرستان به بهره برداری رسید و برای افتتاح این پروژه بیش از دو میلیارد تومان هزینه صرف شد.

 

وی به افتتاح چمن مصنوعی در شهرستان مراوه تپه اشاره کرد و گفت: ۱۲ خانه ورزش روستایی در هفته دولت به بهره برداری رسید و در اختیار روستاییان استان گلستان قرار گرفت.

 

این مقام مسئول تاکید کرد: بیش از ۱۰۰ پروژه نیمه تمام ورزشی در شهرستان های استان گلستان داریم و در تلاش هستیم با اعتباراتی که از محل شرکت توسعه اماکن ورزشی، اعتبارات ملی و استانی جذب می کنیم برخی از این  پروژه ها را به بهره برداری برسانیم.

 

برزمینی ابراز امیدواری کرد که با جذب اعتبارات 20 پروژه ورزشی نیمه تمام در استان گلستان تا پایان سال افتتاح و در اختیار جوانان خوب گلستان قرار گیرد.

 

وی خاطرنشان کرد: بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان برای اتمام پروژه های نیمه تمام ورزشی در سطح استان گلستان اعتبار نیاز است.

 

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان افزود: یکی از بزرگترین پروژه های استان گلستان سالن ۶ هزار نفره گرگان است که باید تلاش کنیم با جذب اعتبارات این پروژه را به اتمام برسانیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار