رئیس کل دادگستری گلستان گفت: با تلاش جهادی قضات گلستان از تغییر وقت ۶ هزار پرونده که در تعطیلات کرونایی وقت رسیدگی داشتند، جلوگیری شد.

جلوگیری از اطاله رسیدگی ۶۰۰۰ پرونده در محاکم گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، حیدر آسیابی اظهارکرد: با تلاش جهادی قضات گلستان از تغییر وقت ۶ هزار پرونده که در تعطیلات کرونایی وقت رسیدگی داشتند، جلوگیری شد.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: در تعطیلاتی که به علت محدودیت های کرونایی در کشور اجرا شد ۶ هزار پرونده در دادگاه ها و دادسراهای استان وقت رسیدگی داشتند که با این تعطیلات در معرض تجدید وقت یعنی تعیین زمان جدید برای رسیدگی قرار گرفت.

آسیابی افزود: قضات استان در یک کار جهادی و با حضور در روزهای تعطیل و بعد از ساعت اداری، همه این پرونده ها را رسیدگی کردند.

وی بیان کرد: اگر به این پرونده ها رسیدگی نمی شد باید تاریخ جدیدی برای جلسه دادگاه طرفین در نظر گرفته می شد و ممکن بود چند ماه به طول بینجامد.

رئیس کل دادگستری گلستان با بیان اینکه یکی از خواسته های به حق مردم از دستگاه قضایی رسیدگی زودتر به پرونده است افزود: در کارگروه رفع اطاله دارسی و کارگروه پژوهشی – علمی به دنبال شناسایی و رفع گلوگاه ها و فرایند های قضایی هستیم که زمان رسیدگی پرونده ها را طولانی می کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار