سیمای گلستان در برنامه «ورزش گلستان» لحظات شاد و سرگرم کننده ای را به خانه‌های گلستانی‌ها می آورد و از اسرار سلامتی به کمک ورزش می‌گوید.

«ورزش گلستان» میزبان مسئولان و ورزشکاران

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، این مجموعه از مهم‌ترین موضوعات مطرح در حوزه ورزش و سلامتی در بخش آقایان و بانوان می‌گوید و تلاش دارد با پرداختن و بررسی مشکلات هیئت های ورزشی استان و معرفی قهرمانان ملی و استانی برای تقویت ورزش قهرمانی و همگانی گام بردارد.

برنامه «ورزش گلستان» برای پاسخگویی و حل مشکلات ورزش استان به سراغ مسئولان ورزشی می رود و با دعوت از مسئولان و ورزشکاران به صورت حضوری و تلفنی ورزش استان را از جنبه‌های مختلف بررسی می‌کند. بخش های دیگر آن شامل میز قهرمان، رویداد، تصاویر ارسالی ورزشکاران، بازی‌های بومی - محلی، مسابقه نظر سنجی، تصاویر قدیمی ورزش استان و میز گفت و گوی بانوان است. همچنین شوخی با ورزش و رکورد از بخش های جذاب و متنوع  این برنامه به شمار می آید.

برنامه «ورزش گلستان» به تهیه کنندگی و کارگردانی مهدی رئیسی چهارشنبه‌ها به صورت زنده از ساعت 21:00 به مدت 80 دقیقه تقدیم بینندگان می‌شود.

اجرای این برنامه با مهدی جعفری و هانیه سادات حاجی میرقاسمی است. کارگردان تلویزیونی این اثر هم مهدی شمقدری نام دارد و گزارشگر آن سالار احمدی است. 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار