با کاهش محسوس دما طی دو هفته گذشته و به دنبال آن کم شدن مصرف آب، مردم گرگان انتظار داشتند قطعی‌های آب به پایان برسد اما اینگونه نشد و این مسئله نارضایتی آنها را به همراه دارد.

علت ادامه‌دار بودن قطعی‌های آب در گرگان

به گزارش گلستان ۲۴؛ مدیر آب و فاضلاب گرگان در این خصوص به ایسنا گفت: در حال حاضر شاهد کاهش ۱۰ درجه‌ای دما در گرگان هستیم و این مسئله میزان مصرف آب را کاهش داده و به دنبال آن، هم کیفیت آبرسانی و هم مدت‌زمان آب دار بودن سه ساعت افزایش پیدا کرده است.

قربان غلامی با اشاره به اینکه ۹۹ درصد آب شرب گرگان از چاه تأمین می‌شود، افزود: متأسفانه طی این مدت بارشی اتفاق نیفتاده و میزان دبی چاه‌ها افزایش پیدا نکرده است.

وی بیان کرد: در حال حاضر به‌طور متوسط روزانه ۱۸ ساعت آبرسانی مداوم به مردم شهر گرگان داریم. این مقدار با توجه به مسائل فنی و نوع آبرسانی، در مناطق مختلف کمتر یا بیشتر است.

مدیر آب و فاضلاب گرگان خاطرنشان کرد: امیدواریم در فصل‌های آینده با بارش‌هایی که اتفاق می‌افتد، شاهد بهبود وضعیت دبی چاه‌ها باشیم. از مردم درخواست داریم با همراهی در صرفه‌جویی آب، مشکلات ما در آبرسانی را کمتر کنند.

غلامی گفت: با پروژه‌های آبرسانی که تا پایان سال ۱۴۰۰ در دستور کار شرکت آب و فاضلاب و شرکت آب منطقه‌ای قرار دارد، سال آینده مشکلات تأمین آب به حداقل می‌رسد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار