کریمیان از اجرای رزمایش شور عاطفه ها با شعار «با هم مشق محبت بنویسیم» در آستانه سال تحصیلی جدید در شهرستان گنبدکاووس خبر داد.

​اجرای رزمایش شور عاطفه ها در گنبدکاووس

به گزارش گلستان ۲۴؛ علیرضا کریمیان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: همه ساله کمیته امداد با همکاری آموزش و پرورش، نیروی مقاومت بسیج و صدا و سیما در آستانه سال تحصیلی جدید نسبت به برگزاری شور عاطفه ها و جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی اقدام می کند.

 

رئیس اداره کمیته امداد گنبدکاووس ادامه داد: امسال نیز رزمایش شور عاطفه ها با شعار «با هم مشق محبت بنویسیم» با هدف تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد و نیازمندان برگزار می شود.

 

وی از اجرای رزمایش شور عاطفه ها از 20 شهریور ماه خبر داد و افزود: این رزمایش تا 11 مهرماه ادامه خواهد داشت.

 

کریمیان یادآور شد: به منظور اجرای رزمایش شور عاطفه ها دو پایگاه ثابت در شهر گنبدکاووس و 25 پایگاه نیز در مراکز نیکوکاری و سطح روستاهای این شهرستان ایجاد شده است.

 

رئیس اداره کمیته امداد گنبدکاووس از خیرین و حامیان خواست کمک های خود را در اختیار پایگاه های پیش بینی شده و نهاد کمیته امداد قرار دهند و افزود: بانک اطلاعاتی دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد را جمع آوری کردیم و پس از جمع آوری کمک ها بین جامعه هدف توزیع خواهیم کرد.

 

وی تصریح کرد: با توجه به آنکه شیوع ویروس منحوس کرونا هنوز ادامه دارد مردم و خیرین می توانند برای تهیه ملزومات آموزشی غیرحضوری اعم از خرید تبلت به کمک دانش آموزان نیازمند بشتابند.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار